Podziel się wrażeniami!
Zostałem właśnie całkowiecie zlany przez SONY!!!!!!!!!!! cytuję odpowiedź:
"Szanowny Panie,
dziękuję za szybką odpowiedź. Zgodnie z przesłanymi zdjęciami, nie widać żadnej wady w wyświetlanym obrazie. W celu poprawy jakości obrazu zalecam wykonanie ustawień wyświetlania zgodnie z instrukcją z linka:
Oczywiście że nie widać bo jak ma to widać na zdjęciu!!!
Co innego kupowałem a co innego mam po aktualizacji!!!
Ne sądziłem , że zostanę tak potraktowany!!Czy ktoś wie co należy teraz zrobić?Czy mam wzywać serwis , iść do sklepu czy też jakieś inne kroki podjąć?
Nie zrozum mnie źle, ale czemu nie wstawiłeś tu tych zdjęć? Ja bym chętnie zobaczył o co chodzi.
Forum HDTV jest spore. Gdzie dokładnie wstawiles? Mam model KD55x8509c i na tą chwilę działa wszystko ok. Nie robiłem aktualizacji poprawionej 6 bo wczesniejsza dobrze działa.
Teraz sprawdziłem tv naziemna i pupa blada. Brak sygnału, sprawdź antenę 🙂 i oczywiście mógłbym bluznic na Sony.... Sprawdziłem dalej i Eska tv działa. Więc wywalil jakiś mux.
Na stronach Emitela są terminy konserwacji i chyba dzisiaj wzięli się za Skrzyczne.
Kilka lat temu Feguson też wydał aktualizację do jednego ze swoich modeli arivy, która spowodowała pogorszenie obrazu, ale z kolejną poprawką to naprawili. Więc jak widać coś takiego jest możliwe.
byle nie była to poprawka typu "coś za coś" czyli jedno poprawiamy a coś innego...
Rozumiem, że Pan Paweł stara się mnie zdyskredytować - niestety nie uda się mu to. Jakość obrazu jest subiektywna-tak ale gdy kupowałem ten tv jakość była świetna-i ten tv był wart tych pieniędzy. Teraz po aktualizacji obraz ssie. Co do tv stojących na półkach-zgadzam się-i chcę dokładnie taki tv jak te co stoją na półkach a nie taki który otrzymałempo aktualizacji. Jezeli Pan mi nie wierzy że obraz jest zły to proszę mi uwierzyć , że chętnie postawiłbym swój telewizor przy tych "stojących na półkach" i sądzę, że od razu zauważyłby różnicę. Mnie smuci również to jak zostałem potrkatowany - olany przez firmę, której długo byłem wierny i zawsze ją szanowałem. Bo żeby mi powiedziano:"spokojnie panie Radku-niedługo wyjdzie aktualizacja i wszystko wróci do normy" to bym pewnie czekał i pół roku na tą aktualizację- atak to tylko szkoda. Zdjęć nie dotychczas nie wstawiałem bo nie sądziłem że pokażą to o co mi chodzi- poza tym nie narzekam tylko na rozdzielczość wyświetlanych treści ,ale też znacznie pogorszyła mi się płynność ruchu (bez różnicy jak ustawiony jest motion flow). Postaram się jednak zrobić dobre zdjęcia i wstawię je dziś później na forum.
Matrbis - tu masz linka http://www.hdtv.com.pl/forum/sony/132938-sony-809c-gorsza-jakosc-obrazu-po-aktualizacji.html
Nie próbuje Pana zdyskredytować bo nie mam ku temu powodu, ale po spr zdjęcia na hdtv nie dziwię się że dostał Pan taką odpowiedź. Trudno określić jakość obrazu na podstawie rozmazanej stopklatki z filmu na dodatek z yt gdzie każdy plik podlega kompresji. Proszę sprawdzić, czy statyczny obraz (zdjęcie) też wygląda źle jeśli tak i sprzęt ma Pan dopiero od pół roku, to proponuje zgłosić się do rzecznika praw konsumenta, on pomoże sporządzić odpowiednie pismo i zwrócić tv do sklepu.
Ale chyba pisałem , że zdjęcie tego nie oddadzą.Zdjęcia statyczne też wygladają średnio - na pewno dużo słabiej niż wcześniej. Nie rozumiem o co się Pan spiera-obraz jest gorszy-nie taki tv kupowałem i chciałem i tyle!!! To nie jes moje widzisię!Potwierdzają to też inni użytkownicy. Rzecznik praw konsumenta-to teraz tak załatwia się takie sprawy?A gdzie gwarancja?!! Super!!
Jak to jest android to pobrać apk do robienia screenów na Tv i testować na najlepszej jakości a nie 480p.
Była jeszcze jedna ważna wskazówka po instalacji aktualizacji,nie pamiętam dokładnie ale trzeba coś wyłączyć zzerowac, włączyć.
Po wykonaniu aktualizacji zmień jedno z poniższych ustawień: Wybierz kolejno [Picture settings] (Ustawienia obrazu) > [Advanced settings] (Ustawienia zaawansowane) > [Reset] (Resetuj) > [Reset] (Resetuj) Zmień ustawienie funkcji Motionflow na [OFF] (Wył.). Zwiększ wydajność swojego telewizora