anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Przydatne aplikacje/tv memory cleaner

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Przydatne aplikacje/tv memory cleaner

Witam!czy ktoś z forumowiczów korzystał z aplikacji tv memory cleaner?jeżeli nie to polcam-wyraźnie przyspiesza prace tv. Znacie jeszcze jakieś przydatne aplikacje?jeżeli tak to podajcie je!:smiley:

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Dzięki za info.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
mack755
Użytkownik

appstarter - jeśli nie uzywasz netflixa to możesz przypisać inny program do przycisku na pilocie np. youtube lub ipla.

profile.country.PL.title
wolfmar
Użytkownik

onscreenclock - lubię kiedy w narożniku ekranu wyświetlany jest bieżący czas

profile.country.PL.title
Damaranus
Użytkownik

https://www.youtube.com/watch?v=U74dWzIMsKs

 Zapraszam do obejrzenia.

 

Generalnie korzystanie z memory cleanera jest rozwiązaniem beznadziejnym, gdyż ostatnią rzeczą o jakiej marzy mi się korzystając z telewizora to martwić się o jego wydajność. Niestety pod tym względem możesz oszukiwać sam siebie że coś przyśpiesza, podczas gdy i tak sony ubija procesy samemu utrzymując tylko to co jest mu niezbędne do działania. Oczywiście jest tego więcej niż potrzebujemy ale co zrobić. 

 

Najlepszą metodą jest wypierd******lić telewizor SONY AndroidTV za okno, a w jego miejscu wstawić sobie jakikolwiek inny telewizor bez AndroidTV. Generalnie może być SONY byle nie z AndroidTV. Chyba już nawet Philipsy są lepiej zoptymalizowane niż SONY. Chcesz KODI? To sobie walnij przystawkę za 150 zł. 

 

Rokowania są generalnie takie, że SONY zje*******ał z AndroidTV i ta współpraca nie wyszła nikomu na dobrze, czego efektem jest pojawienie się nowych modeli już bez AndroidTV. Philips trzyma dobrą passę i pozostaje przy AndroidTV co mnie niespecjalnie dziwi, bo na ten moment system ten nie stwarza większych problemów (w porównaniu do SONY) chociaż w obu przypadkach rozmawiamy o dwóch różnych źródłach problemu. Moim zdaniem AndroidTV jest systemem który OGRANICZA telewizory SONY (chociaż wydawało by się że powinien je rozwinąć jeszcze bardziej). To co SONY oferuje w telewizorze po prostu przerasta podstawowe możliwości, m.in. API Google. 

Osobną kwestią jest to że generalnie u nas w kraju nie da się w pełni wykorzystać możliwości i potencjału AndroidTV, ale to też wina samych operatorów VOD i kablówki. 

Pozdrawiam

www.karczma.edu.pl - Dowiedz się więcej o AndroidTV
profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Hehe-dobry tekst:slight_smile: Zgadzam się z Tobą Damaranus. O swoich prolemach z android tv Sony pisałem już we wcześniejszych postach. Też sądzę, że nie powinno być takiej sytuacji, żeby użytkownik tv musiał się martwić o działanie/wydajność telewizora!To absurd... Aczkolwiek wydaje mi się, że podana przeze mnie apka działa i delikatnie przyspiesza pracę tv-przynajmniej menu działa jakoś szybciej. 

profile.country.PL.title
Damaranus
Użytkownik

Mój telewizor trafił do serwisu w związku z moim zgłoszeniem reklamacyjnym tytułem rękojmi. Zobaczymy jakie serwis zajmie stanowisko w tej sprawie, bo zdanie supportu sony już znamy: proszę zrestartować telewizor. Generalnie mojego W755C nie zamieniłbym tak szybko na inny model, bo to jak wygląda matryca i jak już idzie coś obejrzeć i to działa, generalnie wzbudza we mnie pozytywne emocje. Natomiast jest w tym wszystkim zbyt wiele ułomności i powodów do irytacji, problemów, które można by uznać za pierdoły, ale jest ich tak dużo, że czasami naprawdę włączenie czy wyłączenie telewizora sprowadza się do rytuałału. Jeśli nawet córka zwraca mi uwagę: tato, nie deneruj się, to znaczy że i ona widzi coś nienaturlanego w moim zachowaniu. 

 

Z drugiej strony moim zdaniem ciężko na ten moment kupić do 2800 coś fajnego. Kolejny przedział to 3500 a i tu dostajemy namiastkę 4K, HDR, itp, więc generalnie powinienem od razu celować w 5000. Śmieszne jest też serwisu SONY, który dowalił mi tekstem że kupiłem tani telewizor, to czego ja oczekuję. No właśnie, pytanie brzmi czy fakt że kupiłem tani samochód, z góry skreśla mnie jako uzytkownika drogi? To że nie mam klimy ani 16 elementowych wahaczy tłumiących bąki walone w kabinie, nie powoduje że auto nie nadaje się do jazdy, bo do tego zostało wyprodukowane. I tu właśnie pojawia się problem, którego zapewne i sam serwisant nie zrozumiał, że owszem, to jest tani telewizor, ale chyba nie oznacza to, że normalnym dla niego jest... i tu lista kilku bolączek, jak restarty, gubienie pena, guebienie dysku, problemy z zapisem, problemy z działaniem ARC, zmiana programów trwająca 15 sekund (każdy), itp. no sorka. Przecież to jest bazowa funkcjonalność. Ja nie reklamuję tego że efekt HDR jest słaby, tylko to, że o 20 wyłączam telewizor, a o 21 dopiero odkładam pilota bo jeszcze 15 razy muszę nacisnąć POWER bo TV wpada w szał restartów. 

 

No i najgorsze w tym wszystkim jest chyba to co tu na forum się dzieje. Support chyba porzucił dział telewizory, sami sobie bana dali. Ostatnio typ pyta o to czy pilot X zadziała mu na telewizorze Y, a support mu na to: hej, szukałeś odpowiedzi w innych wątkach na forum. To chyba nowa strategria, bo pół roku temu było: hej, przekazaliśmy pytanie do naszego zespołu trenerskiego.... i to było wszystko. Pół roku później nadal brak informacji zwrotnej. 

 

Historia tego forum z ostatnich 2 lat to jest żart. To jest materiał na książkę "jak stracić klienta i sprawić że rodzina odwróci się ode mnie - poradnik pracownika firmy sony". To nie wina ludzi, to wina firmy, że nie szkoli, nie uczy i nie daje narzędzi do feedbacku. To jest absurdalne, aby mając 2 lata, firma nie zrobiła nic, aby doprowadzić działanie sprzętu do porządku. Tu nie ma znaczenia że ja mam tańszy a ty droższy telewizor. Przecież to jest produkt tej samej firmy. Oddzielmy reklamację wad telewizora wynikających z tego że jest słabszy i tańszy, od wad, ułomności, które całkowicie uniemożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji telewizora z powodu... no właśnie. Na to pytanie stara się tym razem odpowiedzieć serwis SONY. I teraz tak. Minęły 2 lata, 2 lata kiedy firma prosiła o to aby POCZEKAĆ na aktualizacje. tak? i co dalej? co będzie przez kolejne 2-3 lata nim zmienię telewizor? co mi powie koleś na infolinii: wie pan, pana telewizor jest stary więc nie oczekiwałbym cudów. aha. 

www.karczma.edu.pl - Dowiedz się więcej o AndroidTV
profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Wiesz, ja akurat nie uważam, że to tani tv. Jak go kupowałem płaciłem coś koło 4000 za tv 55 cali bez bajerów czyli hdr,4k itp. tylko z tym nieszczęsnym androidem. Za mniejszą kasę mogłem kupić coś na prawdę ciekawego w tych albo i większych rozmiarach innej marki ale sądziłem że Sony to Sony..i się zawiodłem.