- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pytanie BRAVIA-KDL-50W828B
Witam Mam taki problem. TV BRAVIA-KDL-50W828B po uruchomieniu aplikacji Netflixa ( i tylko tej ) chwilę po włączeniu telewizora wywala do programu tv i tak kilkukrotnie. Dopiero za którymś razem zkolei aplikacja pozostaje uruchomiona Nie pomogło resetowanie do fabryki, ani też przelogowanie użytkownika. Helpdesk Netflixa odsyła do Sony bo oni nie widzą problemu. Ktoś miał podony problem i jesli tak to jak go rozwiązał ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w telewizorze. W tym celu przejdź do przeglądarki internetowej (oznaczonej logotypem niebieskiej kuli ziemskiej z trzema literami "W" wewnątrz), a następnie naciśnij przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Jak nie pomoże daj znać przekieruję dalej sprawę do supportu.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W menu USTAWIENIA nie ma opcji POMOC TECHNICZNA.
W USTAWIENIACH mam;
* Ekran
* Dźwięk
* Ustawienia systemowe
* Ustawienia cyfrowe
* Ustawienia analogowe
* Wejścia zewnętrzne
* sieć
Opcja POMOC TECHNICZNA pojawia się w zakładce POMOC ale tam nie ma
zkolei opcji INICJALIZUJ INFORMACJE OSOBISTE
Po wejściu w zakładkę POMOC mam:
POMOC TECHNICZNA i i-MANUAL
W POMOCY TECHNICZNEJ mam:
INFORMACJE O SYSTEMIE
DIAGNOZOWANIE PROBLEMÓW w nim
AUTOMATYCZNA DIAGNOSTYKA
OBJAWY DOTYCZĄCE POŁĄCZENIA INTERNETOWEGO
OBJAWY DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH
OBJAWY DOTYCZĄCE OBRAZU LUB DZWIĘKU
i-MANUAL
WYŚWIETL USTAWIENA i STAN SIECI
LISTA USTAWIEŃ OBRAZU I WYBÓR SCENY
AUTOMAT. POBIERANIE OPROGRAMOWANIA
CZAS POBRANIA OPROGR.
AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA
PRZESLIJ DANE O UŻYCIU TV I STATYSTYKI
INFORMACJE O LICENCJI OPROGRAMOWANIA (tutaj mam inf 1 i inf 2 )
ZDALNA POMOC TECHNICZNA
i tyle nie mam wspominanej przez Kolegę opcji.
Bedę wdzięczny za dalszą wskazówkę
Pozdrawiam
Wojciech Kłobukowski
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Tak jak napisałem wcześniej musisz wejść do przegląradki www, a następnie naciśnąć przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
We wcześniejszej odpowiedzi nie było mowy o wejściu w przeglądarkę więc
odebrałem to jako wejście w MENU. Póki co jest ok ale sprawdzę na
spokojnie w najbliższy weekend i nie omieszkam poinformować i
podziękować :p;
Pozdrawiam
Dot.: Pytanie BRAVIA-KDL-50W828B
Witam,
Wykonaj czyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, korzystając w tym
celu z funkcji Menu (Home) - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj
informacje osobiste - OK. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz
uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Pozdrawiam
*To jest automatycznie e-mail. Prosimy nie odpowiadać na nadawcy tej
wiadomości. Proszę wysłać odpowiedź na naszym forum lub użyć jednego z
poniższych linków.*
* Możesz *odpowiedzieć*
na odpowiedz
* Możesz *zaakceptować rozwiązanie*
na odpowiedz
* Możesz *przyznać kudo*
na odpowiedz