anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pytanie BRAVIA-KDL-50W828B

profile.country.PL.title
wojtek929
Nowicjusz

Pytanie BRAVIA-KDL-50W828B

Witam Mam taki problem. TV BRAVIA-KDL-50W828B po uruchomieniu aplikacji Netflixa ( i tylko tej ) chwilę po włączeniu telewizora wywala do programu tv i tak kilkukrotnie. Dopiero za którymś razem zkolei aplikacja pozostaje uruchomiona Nie pomogło resetowanie do fabryki, ani też przelogowanie użytkownika. Helpdesk Netflixa odsyła do Sony bo oni nie widzą problemu. Ktoś miał podony problem i jesli tak to jak go rozwiązał ?? 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w telewizorze. W tym celu przejdź do przeglądarki internetowej (oznaczonej logotypem niebieskiej kuli ziemskiej z trzema literami "W" wewnątrz), a następnie naciśnij przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.

Jak nie pomoże daj znać przekieruję dalej sprawę do supportu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wojtek929
Nowicjusz

Ok dziękuję za odpowiedź ale........

W menu USTAWIENIA nie ma opcji POMOC TECHNICZNA.

W USTAWIENIACH mam;

* Ekran
* Dźwięk
* Ustawienia systemowe
* Ustawienia cyfrowe
* Ustawienia analogowe
* Wejścia zewnętrzne
* sieć

Opcja POMOC TECHNICZNA pojawia się w zakładce POMOC ale tam nie ma
zkolei opcji     INICJALIZUJ INFORMACJE OSOBISTE

Po wejściu w zakładkę POMOC mam:

POMOC TECHNICZNA i i-MANUAL

W POMOCY TECHNICZNEJ mam:

INFORMACJE O SYSTEMIE

DIAGNOZOWANIE PROBLEMÓW w nim

AUTOMATYCZNA DIAGNOSTYKA

OBJAWY DOTYCZĄCE POŁĄCZENIA INTERNETOWEGO

OBJAWY DOTYCZĄCE URZĄDZEŃ ZEWNĘTRZNYCH

OBJAWY DOTYCZĄCE OBRAZU LUB DZWIĘKU

i-MANUAL

WYŚWIETL USTAWIENA i STAN SIECI

LISTA USTAWIEŃ OBRAZU I WYBÓR SCENY

AUTOMAT. POBIERANIE OPROGRAMOWANIA

CZAS POBRANIA OPROGR.

AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA

PRZESLIJ DANE O UŻYCIU TV I STATYSTYKI

INFORMACJE O LICENCJI OPROGRAMOWANIA (tutaj mam inf 1 i inf 2 )

ZDALNA POMOC TECHNICZNA

 i tyle nie mam wspominanej przez Kolegę opcji.

Bedę wdzięczny za dalszą wskazówkę

Pozdrawiam

Wojciech Kłobukowski
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Tak jak napisałem wcześniej musisz wejść do przegląradki www, a następnie naciśnąć przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
wojtek929
Nowicjusz

Dzięki za doprecyzowanie.

We wcześniejszej odpowiedzi nie było mowy o wejściu w przeglądarkę więc
odebrałem to jako wejście w MENU. Póki co jest ok ale sprawdzę na
spokojnie w najbliższy weekend i nie omieszkam poinformować i
podziękować :p;

Pozdrawiam


Dot.: Pytanie BRAVIA-KDL-50W828B



Witam,

Wykonaj czyszczenie pamięci podręcznej w odbiorniku, korzystając w tym
celu z funkcji Menu (Home) - Ustawienia - Pomoc techniczna - Inicjalizuj
informacje osobiste - OK. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz
uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.

Pozdrawiam

*To jest automatycznie e-mail. Prosimy nie odpowiadać na nadawcy tej
wiadomości. Proszę wysłać odpowiedź na naszym forum lub użyć jednego z
poniższych linków.*

* Możesz *odpowiedzieć*

na odpowiedz

* Możesz *zaakceptować rozwiązanie*

na odpowiedz

* Możesz *przyznać kudo*

na odpowiedz