Podziel się wrażeniami!
Witam Mam taki problem. TV BRAVIA-KDL-50W828B po uruchomieniu aplikacji Netflixa ( i tylko tej ) chwilę po włączeniu telewizora wywala do programu tv i tak kilkukrotnie. Dopiero za którymś razem zkolei aplikacja pozostaje uruchomiona Nie pomogło resetowanie do fabryki, ani też przelogowanie użytkownika. Helpdesk Netflixa odsyła do Sony bo oni nie widzą problemu. Ktoś miał podony problem i jesli tak to jak go rozwiązał ??
Witam,
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w telewizorze. W tym celu przejdź do przeglądarki internetowej (oznaczonej logotypem niebieskiej kuli ziemskiej z trzema literami "W" wewnątrz), a następnie naciśnij przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Jak nie pomoże daj znać przekieruję dalej sprawę do supportu.
Pozdrawiam
Witam,
Tak jak napisałem wcześniej musisz wejść do przegląradki www, a następnie naciśnąć przycisk "OPTIONS" na pilocie. Po wyświetleniu się ustawień aplikacji, wybieramy opcję Ustawienia przeglądarki - Usuń pliki coookies. Po przeprowadzeniu tej czynności odłącz uprzednio wyłączony telewizor od zasilania na okres ok. 5 minut.
Pozdrawiam