anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis SONY i olewane klienta

profile.country.PL.title
fbaranek
Użytkownik

Serwis SONY i olewane klienta

Proszę o interwencje w sprawie naprawy mojego telewizora (KDL-49XE7005) w serwisie Sony. 3 tygodnie temu serwis z Płocka odebrał ode mnie telewizor (z Torunia) mówiąc, że za tydzień mi go oddadzą. Minęły trzy tygodnie i nie mam ani telewizora ani wieści o telewizorze. Twierdzą, że czekają na jakąś decyzję SONY, ale korespondując z SONY dostaję tylko informacje, że ustalają o co chodzi z serwisem. Czuję się jakby mi ktoś ukradł telewizor i nie chciał oddać. Na tym etapie moja wściekłość jest już na wysokim poziomie i żądam wręcz szybkiej internwencji w mojej sprawie. 

36 ODPOW. 36
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@whitey79 rozumiem Twoje rozczarowanie, bo sam jestem użytkownikiem sprzętu. Zaproponowałem Tobie kontakt bezpośrednio z serwisem (skoro do Ciebie się nie odzywają) bo musi mieć na uwadze, że forum nie jest bezpośrednim kanałem kontaktu ze Sony, a ja nie jestem pracownikiem Sony. Stworzone ono zostało z myślą wymiany swoich doświadczeń jak również pomoc pomiędzy użytkownikami. Próbowałem skontaktować się z supportem w Twojej sprawie podając Twój numer zlecenia serwisowego, ale tak jak napisałem support przekazał mi informację, że sprawa ma charakter indywidualny.

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
Oszukany1970
Użytkownik

Prosze was... A sprzedawcy co niby robia jak ktos reklamuje u nich produkt? Wysylaja do serwisu producenta... Serwis odmowi to sprzedawca nie udziela reklamacji,doda jakas tam opinie "rzeczoznawcy" i nara. 

profile.country.PL.title
Oszukany1970
Użytkownik

Wlasnie ze nie... Rekojmia to domniemanie wady produktu w momencie zakupu a nie uszkodzen produktu w czasie jego eksploatacji(fizyczne zuzywanie) z tego co rozumiem... Wiec za.reszte odpowiada gwarancja.

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Z serwisem bezpośredni kontakt załatwia teoretycznie dużo szybciej sprawę, bo sklep dwa razy w tygodniu wysyła lub odbiera sprzęt, a do serwisu można oddać od razu wszystko. Bez pośredników (sklep) jest szybciej. Problem w tym, z jakimi serwisami dana firma współpracuje. Bo jeśli z takimi jak ta z Warszawy, to nic nie pomoże. Do serwisu z Poznania można się bez problemów dodzwonić i tam polecam wszystko wysyłać. Ja tak robię z moim soundbarem teraz. Lepiej dalej wysłać, ale pewniej

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

Ja oddawałem do tego w Warszawie i nie miałem żadnego problemu z komunikacją...

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Odnośnie rękojmi, to znalazłem coś takiego: rękojmia.

Wynika z tego, że "W przypadku ujawnienia wady fizycznej towaru klient może żądać (na podstawie paragonu, faktury lub umowy) wymiany towaru na nowy, rabatu lub zwrotu gotówki, bezpłatnego naprawienia towaru. Termin dochodzenia roszczeń z tytułu rękojmi ustawowo wynosi 2 lata."

Pytanie, ile czasu ma sprzedawca na rozpatrzenie reklamacji?

 

profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik


@Oszukany1970  napisał(a):

Wlasnie ze nie... Rekojmia to domniemanie wady produktu w momencie zakupu a nie uszkodzen produktu w czasie jego eksploatacji(fizyczne zuzywanie) z tego co rozumiem... Wiec za.reszte odpowiada gwarancja.

 

 

 

Ale tu chodzi o coś innego: sprzedawca ma ustawowo 14 dni na załatwienie reklamacji a jeśli nie odpowie do tego czasu to reklamację uznaję się za załatwioną pozytywnie. I mogą ściemniać że wysyłają do serwisu, czas płynie. A w serwisie to Cię mogą wodzić za noc i kilka miesięcy. Takie mamy prawo.


 

profile.country.PL.title
whitey79
Użytkownik

teraz to wiem... a telewizor chciałem oddać do media expert  w sieradzu gdzie go kupiłem ale powiedziano mi że telewizorów powyżej 50 cali nie odwozi sie do sklepu żeby nie robić kłopotu klientowi bo to duży gabaryt tylko zgłasza sie do serwisu który przyjeżdża do domu i zabiera go własnym transportem. No i ja w swej dziecinnej naiwności tak właśnie zrobiłem, ale teraz dzięki wpisom miedzy innymi twojemu i innym użytkownikom wiem że za towar sprzedany odpowiada sprzedawca i to do niego trzeba zwrócić uszkodzony towar i niech on się buja z tym problemem.

profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

no niestety wszystkie większe sieci tak robią...Swojego czasu było dość głośno o plastation, bo sony nie dawało 24 miesiące gwarancji na konsole tylko 12 albo 18, już nie pamiętam, a sklep zgodnie z ustawą ma obowiązek naprawiać przez 24 miesiące i robili duże problemy, bo jednak to są nieprzewidziane koszty dla sklepu.

profile.country.PL.title
jajko6
Użytkownik

Tak jest teraz z produktami Apple'a - 12 miesięcy gwarancji i kicha. Dużo ludzi się sądzi.