anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis SONY i olewane klienta

profile.country.PL.title
fbaranek
Użytkownik

Serwis SONY i olewane klienta

Proszę o interwencje w sprawie naprawy mojego telewizora (KDL-49XE7005) w serwisie Sony. 3 tygodnie temu serwis z Płocka odebrał ode mnie telewizor (z Torunia) mówiąc, że za tydzień mi go oddadzą. Minęły trzy tygodnie i nie mam ani telewizora ani wieści o telewizorze. Twierdzą, że czekają na jakąś decyzję SONY, ale korespondując z SONY dostaję tylko informacje, że ustalają o co chodzi z serwisem. Czuję się jakby mi ktoś ukradł telewizor i nie chciał oddać. Na tym etapie moja wściekłość jest już na wysokim poziomie i żądam wręcz szybkiej internwencji w mojej sprawie. 

36 ODPOW. 36
profile.country.PL.title
pawelszymanski6
Expert

z punktu widzenia Polskiego prawa nie interesuje nas gwarancja producenta tylko rękojmia sklepu i tyle kupujesz iphona w abonamencie i masz 2 lata rękojmi sieci komórkowej to samo jak kupisz w jakimś elektromarkecie.

profile.country.PL.title
krzysztof09
Poszukiwacz

Witam

Opiszę moją przygodę z serwisami, która jeszcze trwa.

Zgłosiłem naprawę tv Sony KD-65XE7005 przez stronę internetową i dnia 15.01.20 przyjechał Pan z Płocka Centrum serwisowe Orion, zabrał tv mówiąc, że wyślą go do Radomia do serwisu MIK. 30.01 zadzwoniłem do Płocka z zapytaniem co z moim tv. Pani powiedziała, że 16.01. wysłali do Radomia, zadzwoniłem do Radomia i tam tv nie dotarł.

Miałem z Radomia dostać info co się stało z tv, czekam.

Nadmienię, że jest to już druga naprawa tego tv z tą samą przypadłością, widoczne świecenie diod u dołu ekranu. Za pierwszym razem wymienili tv na nowy czyli odnowiony. Drugim razem zaproponowali inny model na który się nie zgodziłem więc serwis podjął decyzję o naprawie.

Nigdy więcej tv Sony.

 

 

profile.country.PL.title
whitey79
Użytkownik

No to życzę Ci żebyś miał więcej szczęścia niż ja go mam. Ja od 18.12.2019. Do dziś 02.02.2020. Nic się nie dowiedziałem nie mówiąc już o odzyskaniu telewizora. Mój tv także wylądował w Radomiu to chyba najgorszy serwis w kraju, dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Powodzenia kolego... i tak zgadzam się w 100% OMIJAĆ SONY SZEROKIM ŁUKIEM!!

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Tak jak serwis z Warszawy - totalna porażka. Jeśli już coś polecam to ten z Poznania. Nie ma problemów z dodzwonieniem się. Zawsze za pierwszym razem ktoś odbiera, a nie jak w firmie Parm - przez 4 dni dzwonienia przynajmniej po 15-20 razy, ani jednego odbioru na wszystkie możliwe numery

profile.country.PL.title
krzysztof09
Poszukiwacz

Telewizor wrócił z naprawy, rzekomo usterka usunięta. Po kilku godzinach grania świecące diody u dołu ekranu pojawiły się na nowo. Mik serwis jesteście WIELCY, byłem bez tv prawie miesiąc i nadal niesprawny.

Idę do sklepu rozwiązać umowę kupna-sprzedaży i żądać zwrotu pełnej kwoty wydanej na tv na podstawie rękojmi.

Myślę, że moja przygoda z tv sony skończy się w przeciągu miesiąca i na zawsze.

profile.country.PL.title
Marillion73
Użytkownik

Powiem tylko, że to przykra sprawa. Jest dzisiaj wiele firm z dobrym RTV i każdej powinno zależeć na dobrej opinii, a tu masz... 😕

profile.country.PL.title
whitey79
Użytkownik

No to moja saga z telewizorem Sony dobiegła końca... po dwóch miesiącach zaczęła się 18.12.2019 zakończyła 15.02.2020. Po dluuuugim oczekiwaniu 05.02.2020 dostałem w końcu papier od serwisu Sony że telewizor jest nienaprawialny i należy mi się nowy i z tym papierem mam się zgłosić do media expert (tam go kupowałem) tak też zrobiłem, ale nie dostanie się tak szybko nowego tv. Najpierw oni muszą skserowac to oświadczenie od serwisu sony przesłać do swojej centrali poczekać na odpowiedź (tydzień) i dopiero wtedy dostaje się swoj nowy dłuuuugo wyczekiwany tv. Także moja przygoda z serwisem Sony zakończyla się po mojej myśli i tak jak tego oczekiwałem od początku. Nie zmienia to jednak faktu że od dziś produkty Sony będę ominął baaaardzo szerokim łukiem ich serwis i obsługa klienta to totalna porażka! Szkoda nerwów i czasu. Nie polecam, tak jak pisałem we wcześniejszym poście w Sony gwarancja się sprawdza jak wszytko jest dobrze i nie trzeba z niej korzystać a jak już coś się psuje i chcesz to oddać do serwisu gwarancyjnego wtedy zaczyna się walka, nerwówka i zgrzytanie zębów. Naprawdę nie warto...