anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Serwis TV SONY

TomaszHo
Nowicjusz

Serwis TV SONY

Witam serdecznie wszystkich użytkowników.  Jak wyczytałem na forach, jestem kolejną ofiarą serwisu SONY. Od 7 miesięcy mam niesprawny TV, 7 miesięcy od zgłoszenia, 2 razy był w serwisie i dalej nic. Urządzenie jest wadliwe. Przyszli kupujący,  miejcie na uwadze, co kupujecie. To był mój ostatni sprzęt marki SONY!

Tagi (4)
1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry @TomaszHo

Przykro mi z powodu Twoich negatywnych doświadczeń z serwisem; spróbuję wysłać zapytanie w Twojej sprawie do Supportu. Jaki to jest model TV i czy masz numer referencyjny sprawy?

Pozdrawiam, Agnieszka_J