Podziel się wrażeniami!
Witam,
otóż mam taki problem a mianowicie problem łączności TV z internetem poprzez bezprzewodowe WI-FI. Telewizor Sony Bravia 49XE70, zakupiony niecały miesiąc temu. Po zakupie nowego TV SONY i podłączeniu go itp podłączenie z internetem działało bez problemowo (YouTube oraz NETFLIX w najlepszym wydaniu). Wczoraj musiałem odłączyć swój tv od prądu aby poprawić podstawkę i od tamtej pory nie mam połączenia z internetem w tv. Tzn telewizor odszukuje połączenie z moim routerem ale samego połączenia z internetem już nie ma. I nie potrafi go odnaleść. Dodam że wszystkie inne urządzenia łączą się bez problemu z internetem, problem wystepuje tylko w TV. Potrafi ktoś temu zaradzić?
Cześć,
To ja nie będę oryginalny i również napiszę, że miałem ten sam problem po odłączeniu TV od prądu na kilka dni. Co ciekawe dopiero niedawno zaktualizowałem sobie Androida do najnowszej dostępnej wersji (Oreo 8?), bo zwyczajnie nie było mi to wcześniej potrzebne. Na fabrycznej wersji systemu nie miałem nigdy takiego problemu. Fajnie jakby support SONY śledził wątek i puścił to wyżej lub wrzucił nawet w oficjalny FAQ.
- ROZWIĄZANIE PROBLEMU-
1. Sprawdzamy jaka godzina wyświetla się w systemie. Jeśli jest niepoprawna, wchodzimy w opcję Data i Czas, po czym ustawiamy "Czas z sieci". Najpewniej jest zaznaczona opcja "Czas transmisji".
2. Wchodzimy w "Informacje" i klikamy "Uruchom ponownie".
3. Wszystko powinno już działać.
Stając trochę w obronie Sony, wydaje mi się, że problem jest ściśle Androidowy niż sprzętowy. Może nie synchronizują się jakieś serwery pośredniczące skoro czas jest rozjechany. Ciężko powiedzieć.
Pozdrawiam!
Problem ten sam telewizor kd-55xg8096 działał tylko Netflix pomogło ustawienie Daty i Godziny automatycznie z sieci
Troszke odkopuje temat, ale często trace wifi i pomaga właśnie taki szybki reset.
Ale idzie go zrobic łatwiej - poprzez przytrzymanie guzika on/off na pilocie przez ok. 5 sekund.
Cały proces trwa ok 30 sekund i tv odnajduje wifi.
Pozdrawiam.
Witam po przeszukaniu kilku forów i kontakcie z sony (brak rezultatów) ten post pomógł rozwiązać problem. bardzo dziękuje KB Nowicjusz za pomoc w rozwiązaniu problemu. KD55XF7596👍
BARDZO dziękuję za rozwiązanie tego problemu - faktycznie zauważyłem że nagle godzina się rozregulowała ale żeby szukać rozwiązania Internetu w ustawieniach daty i godziny to tego jeszcze nie było. A dla SONY wielki negatyw za takiego bubla. Dodatkowo, przy diagnostyce sieci wyskakiwał komunikat że połączenie jest poprawne i skontaktuj się z dostawcą usług które nie wyłapują tego połączenia, z tym że tym dostawcą był ... SONY. Gratulacje za samozaoranie darmozjady.
#konto stworzone tylko dla tego 1 komentarza, kolejny będzie przy kolejnej usterce, czyli pewnie już niedługo
Dzięki, miałem ten sam problem i faktycznie dopiero zmiana aktualizacji daty pomogła !!!!! Szkoda, że "specjaliści" takich rzeczy nie wiedzą, a biorą naprawdę grubą kasę 😞
Bardzo, bardzo dziękuję,
Data i czas - "Czas z sieci" pomógł, oglądamy
P.S. zalogowałam się, tylko żeby podziękować, taka wskazówka naprawia dzień
Dzięki User_KB, życie stało się prostsze
Nareszcie jest aktualizacja i nie powinno być już problemu z tym
USTAWIENIA - - - > INFORMACJE - - - > URUCHOM PONOWNIE