Podziel się wrażeniami!
Witam.
Telewizor sony 42w805a mam pięć lat. Przez większość czasu aplikacja netflix działała bez problemu.
Problem opisany poniżej pojawił się 2 dni temu, kiedy znów w jesienne wieczory chciałem coś pooglądać.
TV jest podłączony do sieci LAN. Testy w aplikacji netflix pokazały że serwersy netflixa działają, sieć działa z prędkością ok 25Mbit.
Sama aplikacja w TV działa dobrze, można nawigować, wybierać seriale itp.
W momencie próby uruchomienia jakiegoś (nowego lub już oglądanego) odcinka, zaczyna się buforowanie 1,2,98,99%, widać czasami pierwszą scenę a potem aplikacja się zamyka i TV przeskakuje na telewizje cyfrową.
Z rzeczy które już wykonałem przed napisaniem posta i poszperaniu w sieci:
- uruchomienie przeglądarki WWW i wyczyszczenie cache.
- log out z netflixa i ponowny log in
- odświeżenie zawartości internetowej
oraz na koniec
- reset TV do ustawień fabrycznych
żadnych efektów....
czy można liczyć na kolejne wskazówki?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Nie było żadnych aktualizacji. Proszę potwierdź jeszcze, że zrobiłeś krok linku poniżej:
https://bit.ly/33xsc3t
To zazwyczaj rozwiązuje problem, przywracając ustawienia fabryczne w odbiorniku konto nie jest kasowane pomimo tego, że musisz się ponownie zalogować.
Pozdrawiam
Witam,
@petrumiPL przekazałem sprawę do supportu - oto odpowiedź:
Celem usprawnienia działania samej aplikacji klient powinien poczynić następujące kroki:
1. Należy uruchomić przeglądarkę internetową.
2. Wybrać zakładkę — Opcje.
3. Wybrać-Ustawienia przeglądarki.
4. Następnie należy zaznaczyć — Usuń wszystkie pliki cookie — ciasteczka (to już zostało wykonane).
Powinien jeszcze pamiętać o odświeżeniu zawartości internetowej w ustawieniach sieci.
Jeśli problem nadal istnieje, to proszę o zapoznana się z poniższym linkiem:
https://bit.ly/2YGdecA
Niech zwróci uwagę na informacje w poniższym artykule:
https://bit.ly/33xsc3t
Pozdrawiam
Wykonałem wszystko - bez efektu.
Dodatkowo przełączyłem sieć LAN na Wifi. Zresetowałem na minutę każdy element sieci (routery, switche).
Czy w ostatnich dniach miała miejsce jakaś aktualizacja firmware w telewizorach Sony?
Jak przeglądałem w aplikacji Netflix wiadomości dotyczące sprzętu to jakaś paczka softu miała w nazwie datę 25 września. Przed tą datą wszystko działało.
Witam,
Nie było żadnych aktualizacji. Proszę potwierdź jeszcze, że zrobiłeś krok linku poniżej:
https://bit.ly/33xsc3t
To zazwyczaj rozwiązuje problem, przywracając ustawienia fabryczne w odbiorniku konto nie jest kasowane pomimo tego, że musisz się ponownie zalogować.
Pozdrawiam