Podziel się wrażeniami!
Cóż wiele osób kupuje swoje Tv w sklepach internetowych, bo jest taniej. Zdaję sobie sprawę,że niesie to pewne ryzyko. Na pewno są osoby, które mogą sobie pozwolić na kupno ich w ( w tym przypadku ) w autoryzowanych sklepach Sony, to tylko mogę im pogratulować. Sporo można przeczytac w internecie o zwrotach telewizorów serii W ze względu na clouding. I dlatego chciałbym prosić ( pewnie nie tylko w moim imieniu ) Pana Sony Centre Bielsko-Biała ( bo chyba On bedzie wiedział najlepiej ) lub - nie ujmująć Waszej wiedzy-, któregoś z Forumowiczów o szczegóły dotyczące sprawdzenia ilości godzin pracy telewizora. Wiem, że trzeba wejść w Menu Servisowe aby to sprawdzić, ale opisanie szczegułów tej "operacji " mogą bardzo pomóc ( są tam pewnie podstrony ). Bardzo bym docenił zrobienie kilku zdjęć tego Menu. Piszę o tym, gdyż domyslam się, że przestawienie ( przez laika, bo są tacy, którzy mogą poprzez zmianę parametrów poprawić jakość obrazu ) czegokolwiek w Menu Servisowym może skończyć się w.... Serwisie. Ja jednak chciałbym sprawdzić swój TV pod tym kątem ( aby mieć psychologiczny spokój ) i stąd moje pytanie.
Tylko że sprawdzenie jak długo pracuje ten telewizor jest problematyczne ponieważ w menu serwisowym jest zapisane w formacie XX:XX gdzie pierwsze to godziny a drugie to minuty i po przekroczeniu 99h pojawiają się tam jakieś znaki które nie wiem jak rozszyfrować. Kiedyś były zapisywane tylko godziny i podawane jako liczba więc nie było problemu.