anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony 49xe7005 problem z 4k o hdr

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Krzysiex222
Poszukiwacz

Sony 49xe7005 problem z 4k o hdr

 Witam. Posiadam konsole Xbox one s i po włączeniu 4k nie wszystkie opcje świecą się na zielono. Czy ten telewizor nie obsługuje tego? 15273579587271889832592.jpg

 

15273580000142117621269.jpg

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Krzysiex222
Poszukiwacz

W nocy miałem trochę czasu i udało mi się to zrobić.  Więc kabel miałem niby  hdmi high speed ale to tylko napis był na kablu. Dałem orginalny kabel od konsoli do tego tak jak mówisz podpiąłem pod hdmi 2 i dałem tryb ulepszony dla tego hdmi. Wszystko teraz śmiga tak jak powinno. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj, 

 

Poprosiłam o poradę support techniczny. Wrócimy do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko się pojawi. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
Krzysiex222
Poszukiwacz

Dzięki. Czekam.

profile.country.PL.title
Krzysiex222
Poszukiwacz

Widzę że support nie ma zamiaru odpowiedziec. Jutro dzwonie do nich i jak nic nie powiedzą oddaje ten telewizor. W sklepie mnie zapewniono że bedzie wszystko działać.

profile.country.PL.title
przebinda
Użytkownik

Czy xbox podłączony jest do HDMI2?

Czy włączyłeś ustawieniach "Zewnętrzne wejścia" -> "Format sygnału HDMI" zafajczony ulepszony format?

 

Uprzedzam że te opcje mam w XD8005 a to jest android, więc mogą się różnić.

profile.country.PL.title
Krzysiex222
Poszukiwacz

W nocy miałem trochę czasu i udało mi się to zrobić.  Więc kabel miałem niby  hdmi high speed ale to tylko napis był na kablu. Dałem orginalny kabel od konsoli do tego tak jak mówisz podpiąłem pod hdmi 2 i dałem tryb ulepszony dla tego hdmi. Wszystko teraz śmiga tak jak powinno. 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @Krzysiex222

Zgłosiliśmy to do Supportu i też odpowiedź ich brzmiała:

---

Czy Klient w ustawieniach telewizora uruchomił ulepszony sygnał HDMI poprzez HOME - Ustawienia - Ustawienia systemowe - Ustawienia - Ustawienia AV - Format sygnału HDMI - Ulepszony sygnał?

---

Cieszę się, że problem już rozwiązany,

Pozdrawiam,

Agnieszka_J