anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY 55W756 problem z obrazem poprzez MODUŁ CI i nie tylko

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
pixu555
Poszukiwacz

SONY 55W756 problem z obrazem poprzez MODUŁ CI i nie tylko

Witam,

posiadam telewizję od Vectry poprzez MODUŁ CI. Na każdym kanale występują problemy z obrazem (kwadraty, przycina obraz i dźwięk). Technicy z Vectry nie stwierdzili problemu z sygnałem, przewodami itp. Odesłałem TV więc na reklamację, gdzie również nie stwierdzono problemu z telewizorem. Po odłączeniu mojego telewizora i podłączeniu innego obraz na drugim telewizorze nie zacina, występuje to tylko na SONY.

 

Czego to może być wina? Oprogramowanie w TV oczywiście jest aktualne, przywrócone ustawienia fabryczne itp ale to nie pomogło.

 

Posiadam również Multiroom i przełożenie od drugiego TV czytnika + karty nie pomogło.

 

Miał ktoś taki problem? Udało się go jakoś rozwiązać?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
micihol
Użytkownik

Nie, nie. Kabli między TV a modemem nie zamieniaj.

 

Napisałeś, że masz multiroom, więc zakładam, że Twoja konfiguracja, to rodzielacz od Vectry z trzema wyjściami, do jednego wyjścia "Data" podpięty modem kabalowy, do drugiego jeden telewizor, gdzie kiedyś był dekoder, do trzeciego drugi telewizor.

 

Jeśli spojrzysz na ten rozdzielacz, to zobaczysz, że dwa gniazda opisane będą jako data, a jedno jako RTV.  Drugi telewizor najprawdopodbniej masz podpięty do gniazda RTV, możesz dla próby albo zamienić porty między jednym telewizorem a drugim, albo po prostu załóż filtr na kabel, na którym jest problem i który idzie do Sony.

 

Jeśli masz jakąś inną konfiguracje, np. zwykły dwójnik bez separacji, to załóż ten filtr na kablu lub gałęzi, na której są telewizory.

 

Może zrób zdjęcie albo podaj model tego rozgałęźnika, którym wychodzi do Ciebie Vectra, albo opisz dokładniej swoją instalacje.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

Ewidentnie słaby sygnał jak dla mnie.Jak masz na pilocie HELP wybierz na dole Diagnostyka sygnału sprawdź co masz

profile.country.PL.title
snovvy77
Użytkownik

A moduł przekładałeś do innego TV? Może to wina modułu?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Podobnie jak @zbygaaj wydaje mi się, że to jdenak wina sygnału. Koniecznie zrób diagnostykę i podeślij screen.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
RadzioZ
Użytkownik

Mam podobnie gdy sciagam jakis wiekszy plik na kompie.obraz z kablowki sie zacina.mam vectre-wszystko idzie z jednego kabla i stad te problemy

profile.country.PL.title
pixu555
Poszukiwacz

moduł przekładałem i jest na pewno sprawny gdyż na drugim TV działa normalnie

jakość sygnału sprawdzona na TV wynosi miedzy ok 75 a 100.

 

Dziwne jest to, że jak podłącze inny TV dokładnie Samsunga to na tym samym kablu Samsung odbiera bez żadnych zakłóceń, oraz jest idealny i nic nie przerywa.

 

Serwisanci z Vectry po podłączeniu swojego "specjalnego" urządzenia stwierdzili, że sygnał jest bardzo dobry i to nie ich wina :<

Wcześniej miałem na tym samym kablu dekoder, który działał normalnie a jak wymieniłem go na moduł to jest tragedia.

IMG_5519.JPG

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

 

23800269_1542351079186372_1323510085777686728_o.jpgTak wiem ,że jakoś Sony słabo sobie radzi z sygnałem jednak powinno to wyglądać tak też mam Vectrę

profile.country.PL.title
pixu555
Poszukiwacz

Czyli prawdopodobnie to wina Vectry. Zgłoszę jeszcze raz kiepską jakość sygnału i zobaczymy co powiedzą :slight_smile:

profile.country.PL.title
_G_D_A_
Użytkownik

W moim przypadku (CATV UPC) pomógł filtr kanału zwrotnego założony na kablu idącym do telewizora 

Spróbuj poprosić operatora o założenie tego a jeżeli nie będą skorzy to zakup we własnym zakresie - koszt kilkanaście zlotych

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@pixu555 udało Ci się rozwiązać problem z Vectrą?

 

Pozdrawiam