anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia 55W829 - padł nie włącza się

profile.country.PL.title
Peter.Mac
Poszukiwacz

Sony Bravia 55W829 - padł nie włącza się

Niestety dziś mój TV Sony Bravia 55W829B przestał działać, pierwszymi objawami jakie dziś zauważyłem to przy włączeniu z pilota ze stand-by usłyszałem takie delikatne bzyczenie na ułamek sekund jak nigdy od razu wyczułem ze cos będzie nie tak, jednak TV włączył się normalnie, pochodził z godzinę ale przy oglądaniu zauważyłem ze bardzo lekko coś mi brzęczy, pomyślałem z początku ze to może akurat film wideo na YouTube tak został nagrany, jednak po wyciszeniu dźwięku było jasne ze taki dźwięk dochodzi z okolic telewizora bądz zasilacza na podlodze jednak tego nie bylem w stanie ustalić tak na szybko.

Po próbie wyłączenia go z prądu i włączeniu wtyczki ponownie już się nie załączył.

Zero reakcji, z pilota, czy z przycisku Power na tyle, kompletnie martwy.

 

Dziwi mnie natomiast ze jak sprawdzam sam zasilacz zewnętrzny od niego włączony do zasilania to jest całkowicie zimny, czy nie powinien być czasami lekko ciepły nawet jak TV jest wyłączony ?

 

Posiadam na niego 5 letnią gwarancję Extra którą dokupiłem w salonie Sony, gwarancja jest jeszcze ważna przez niemal 2 lata, także czeka mnie zapewne serwis, tylko mocno obawiam się wysyłki do serwisu, czy jest szansa naprawy przez serwis Sony na miejscu ?

 

Tagi (1)
4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Najlepiej jak zgłosisz weryfikację serwisową poprzez formularz:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

W ciągu 24 godzin skontaktuje się przedstawiciel serwisu, który przekaże dalsze wskazówki dotyczące naprawy urządzenia. Zazwyczaj serwis przyjeżdża do klienta jesli jest taka możliwość.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Peter.Mac
Poszukiwacz

pieknie Tobie dziekuję za informację, zaraz po Świętach bede zgłaszał, życzę Wesołych Świąt.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Peter.Mac
Poszukiwacz

Co sie okazało padł tylko zasilacz zewnetrzny ACDP-100D01 do niego, zakupiłem na własną rękę nowy zasilacz i TV działa ponownie :).

 

Tylko teraz zastanawiam sie czy Sony mi zwróci cokolwiek za zakup tego zasilacza albo wymienią na nowy ten wadliwy po jego np. odesłaniu ?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Peter.Mac Twój problem został zgłoszony do supportu - oto odpowiedź:

Sony nie ma możliwości zwrócenia kosztów za naprawy, które nie zostały wykonane w autoryzowanym centrum serwisowym. Rozumiem, że telewizor jest jeszcze na gwarancji, więc usterka powinna zostać zgłoszona bezpośrednio do producenta - tylko w takim przypadku byłaby bezpłatna dla klienta. Jeśli telewizor nie znajduje się już w okresie gwarancji to takie naprawy z założenia są wykonywane odpłatnie.

Pozdrawiam