anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony BRAVIA KD-43XF7005 Zawieszanie sie TV

profile.country.PL.title
Yaris80
Poszukiwacz

Sony BRAVIA KD-43XF7005 Zawieszanie sie TV

Telewizor Sony BRAVIA KD-43XF7005 kupiony dwa miesiące temu i zaczęły się problemy z zawieszaniem TV

Problem polega na tym że pilot nie reaguje na przełączanie

Czy da się Coś z tym zrobić? Ma ktoś na to sposób?

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

przede wszystkim zacznij od wymiany baterii w pilocie i pobrania najnowszej aktualizacji: https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-43xf7005/downloads, która wprowadza następujące korzyści i udoskonalenia:

- poprawa działania i zwiększenie funkcjonalności pilota

- poprawa sytuacji ze zmianą kanałów związaną z ustawieniem Zmiana usług

- ogólna poprawa działania telewizora

 

Jeżeli to nie pomoże, konieczny będzie kontakt z autoryzowanym serwisem.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Yaris80
Poszukiwacz

TV kupiony dwa miesiące temu i mam wymienić baterie?? Chyba żartujecie co ?

Oczywiście że po zakupie TV zaktualizowałem do najnowszej wersji (i nie wiem czy to nie był błąd)

Jeśli czytacie to forum to nie tylko Ja mam problem z TV Sony

Wygląda na to że oprogramowanie w TV jest błędne że tak się dziej z TV

A co Autoryzowany serwis poradzi ??? może wróci do poprzedniej wersji oprogramowania z przed aktualizacji?

Dla mnie to porażka żeby Nowy TV od po porostu się zawieszał w trakcie przełączania.

profile.country.PL.title
ZambrzyckiZ
Poszukiwacz

nie słuchaj debilnych porad - to nie wina baterii tylko nędznego systemu w tv.

Mam to samo na wersji XE - bardzo sporadycznie - ale jak się wydarzy to TYLKO WYŁĄCZENIE TV Z PRĄDU.

Dziś wgrałem firmware z grudnia 2020...zobaczymy czy się poprawi bo póki co jedyną zmianą jest debilna zmiana menu na totalnie paskudne - jak swojego czasu zrobili w PS4

Przy okazji - gdyby to było denerwujące to oddaj tv DO SKLEPU na niezgodność towaru z umową - bo jak pójdziesz z tym do serwisu to pół roku będą cię zwodzić a w sklepie w ciągu dwóch tygodni (maksymalny czas) dostaniesz nowy tv albo zwrot kasy