anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia kd 49xe7096

profile.country.PL.title
pawel.22
Poszukiwacz

Sony Bravia kd 49xe7096

Witam Wszystkich.Prosze o pomoc w sprawie internetu w tv.Dzis wyskoczył mi błąd sieci po raz pierwszy.Tv testowałem ale bez rezultatu.Prosze o wskazówki i pomoc.

Pozdrawiam.

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dzięki za wiadomość. Czy szukałeś już odpowiedzi w dziale Pomoc? Polecamy również upewnić się czy na naszym forum podobny problem nie był wcześniej poruszany. 

 

Pozdrawiamy

Zespół Sony

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, @pawel.22

Oto informacje, jakie udało nam się uzyskać z Supportu:

-----------

Uprzejmie proszę zapoznać się z zaleceniami, które mają na celu rozwiązanie zgłoszonej usterki:

W pierwszej kolejności proszę zakutalizować oprogramowanie na telewizorze, link do aktualizacji dostępny poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-49xe7096/downloads/000...


Po aktualizacji systemu zalecamy przeprowadzenie powrótu do ustawień fabrycznych na telewizorze:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-49xe7096/articles/00170598


Poniżej w linku instrukcja jak przeprowadzić pierwszą konfigurację telewizora, po powrocie do ustawień fabrycznych:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/77007/kw//related/1

 

Jeżeli powyższe instrukcje nie rozwiążą problemu proszę o przesłanie zdjęcia obrazującego komunikat błędu na odbiorniku.

 ----------------------

Pozdrawiam serdecznie,

Agnieszka_J

profile.country.PL.title
pawel.22
Poszukiwacz

Nic się nie otwiera z podanych linków.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@pawel.22 poprawiłem odnośniki do dwóch pierwszych linków. Teraz powinny działać.

 

Pozdrawiam