anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony Bravia KD-55XE7096 - Problem z aktywacją TV

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
strusiu44
Poszukiwacz

Sony Bravia KD-55XE7096 - Problem z aktywacją TV

Witam

Mam pytanie czy w tym modelu KD-55XE7096 jest możliwość podłączenia konta z Sony Entertainment Network.

 

Logująć się na swoje konto SEN  ( https://account.sonyentertainmentnetwork.com/ ) w zakładce  Urządzenia / Telewizory HDTV mam opcję " Aktywuj telewizor HDTV "  

(screen --->  https://screenshots.firefox.com/DVa089mYvQ9V75Nj/screenshots.firefox.com )

 

Lecz aby go aktywować potrzebny jest kod aktywacji , aby go zdobyć należy z Menu telewizora wejść w zakładkę " Sony Entertaiment Network "  i podłączyć konto.

 

Problem w tym ze ja na swoim pilocie od TV nigdzie nie mogę znależść takiej opcji.

Próbowałem wiele sposobów łącznie z " Odswieżaniem zawartości internetowej " ale i po tych zabiegach nadal nie ma zakładki " Sony Entertaiment Network "

 

Już zwątpiłem czy na tym modelu (2017) wogule jest taka mozliwość .

 

Jeszcze jedno próbując zalogować się natomiast na tą stronę  -->  https://internet.sony.tv/customer/template/registration,NewAccount.vm 

wyskakuje mi błąd logowania tak jak bym wogule nie miał tam założonego konta.

 

 

Kontaktowałem się już z Sony oni zaś odsyłali mnie do SonyPlaystation ale jedni ani drudzy nie rozwiązali mojego problemu.

 

Hallo Sony to jest wasz produkt !!!

Proszę o udzielenie odpowiedzi która rozwiąze mój problem 

 

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

cyt " Wg mnie SEN dotyczył urządzeń które mogą obsługiwać funkcję BRAVIA Internet Video. "

tzn. mój tv nie obsługuje BRAVIA Internet Video ?????

 

Wg mnie nie obsługuje.

 

Raczej potrzebuje co widać poniżej na screenie .

( screen ---------> https://screenshots.firefox.com/j6bXGcXZe6YR5Avr/screenshots.firefox.com )

 

Ten screen tyczy się starszych modeli TV.

 

A w celu choźby nawet takim aby mieć dostęp np. do tych aplikacji  ----------> https://screenshots.firefox.com/6GepeHDefbo49ygm/account.sonyentertainmentnetwork.com

 

Nie uzyskasz dostępu do tych aplikacji.

 

Co więcej aplikacje są zależne od Sony:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/143785

 

Pozdrawiam

 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

10 ODPOW. 10
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Z kim z Sony dokładnie się kontaktowałeś? Z supportem?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
strusiu44
Poszukiwacz

Witam

 

Tak z suportem ( Dział wsparcia technicznego Sony  )

 w odpowiedzi dostałem to :

W odpowiedzi na zapytanie w sprawie usługi Sony Entertainment Network (SEN) i rejestracji, proszę wejść na stronę poniżej:

https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action?request_locale=pl_PL

Proszę założyc konto SEN.

Następnie w urządzeniu proszę odświeżyć zawartość internetową, następnie wybrać.

1. SIEĆ.
2. AKTYWUJ ROZSZERZONE FUNKCJE.
3. Pojawi się nowy kod rejestracyjny,
 proszę go zapamiętać lub zapisać.

Dodatkowo przesyłam poniżej link do strony, na której mogą się Państwo zapoznać ze sposobami podłączania urządzeń do internetu:

http://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_309844&feature=iv&src_vid=M-IjzUc_c24&v=aGnCSn...

 

 

Niestety zrobiłem wszystko według podesłanych instrukcji ale niestety żaden kod sie nie pojawił więc napisałem ponownie do SUPPORT BY SONY

 

Oto co uzyskałem tym razem :

 

Szanowny Panie,

dziękuję za skontaktowanie się z Sony.

Uprzejmie informuję, iż platforma SEN jest częścią integralną PlayStation i w tej sytuacji należy kontaktować się z PS celem otrzymania informacji o możliwości rejestracji danego urządzenia.

Niestety przesłałam Panu rozwiązanie problemu dla urządzeń z wcześniejszych lat, więc nie jest ono prawidłowe.

Polecić mogę poniższy link:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/37486

W celu uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie należy skontaktować się z pomocą techniczną Playstation pod numerem telefonu:

22 397 89 24, lub wysyłając maila ze strony http://pl.playstation.com/contact-us/ lub pomoc@pl.playstation.com

 

Niestety PlayStation suport też nie potrafi rozwiązać tego problemu.

 

Wciąż czekam na odpowiedź z ich strony ale niestety cisza !!

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Wg mnie SEN dotyczył urządzeń które mogą obsługiwać funkcję BRAVIA Internet Video. Twój TV nie potrzebuje już rejestracji w SEN.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
strusiu44
Poszukiwacz

 

 

cyt " Wg mnie SEN dotyczył urządzeń które mogą obsługiwać funkcję BRAVIA Internet Video. "

tzn. mój tv nie obsługuje BRAVIA Internet Video ?????

 

 

cyt " Twój TV nie potrzebuje już rejestracji w SEN "

Raczej potrzebuje co widać poniżej na screenie .

( screen ---------> https://screenshots.firefox.com/j6bXGcXZe6YR5Avr/screenshots.firefox.com )

 

Jak widać na dołączonym screenie mam aktywowane 4 konsole i teraz chciałbym aktywować TVHD

 

A w celu choźby nawet takim aby mieć dostęp np. do tych aplikacji  ----------> https://screenshots.firefox.com/6GepeHDefbo49ygm/account.sonyentertainmentnetwork.com

 

 

pozdrawiam

 

 

 

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

cyt " Wg mnie SEN dotyczył urządzeń które mogą obsługiwać funkcję BRAVIA Internet Video. "

tzn. mój tv nie obsługuje BRAVIA Internet Video ?????

 

Wg mnie nie obsługuje.

 

Raczej potrzebuje co widać poniżej na screenie .

( screen ---------> https://screenshots.firefox.com/j6bXGcXZe6YR5Avr/screenshots.firefox.com )

 

Ten screen tyczy się starszych modeli TV.

 

A w celu choźby nawet takim aby mieć dostęp np. do tych aplikacji  ----------> https://screenshots.firefox.com/6GepeHDefbo49ygm/account.sonyentertainmentnetwork.com

 

Nie uzyskasz dostępu do tych aplikacji.

 

Co więcej aplikacje są zależne od Sony:

http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/143785

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
strusiu44
Poszukiwacz

Wg mnie nie obsługuje.

 

Też mi się tak zdaje - bo nigdzie nie widzę takiej funkcji ani na pilocie :wink: ani w menu TV.

Muszę powiedziec ze model niby z tego roku ale bardzo ubogi taki sobie mini mini smart TV 

a tak wogule czy ten Bravia Internet Video jest obsługiwany na linuxie czy tylko na TV z androidem ?

 

a czy wogule sony ma w planach zapodać jakas aktualizacje oprogramowania które będzie wspierac BIV ?

 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Na AndroidTV aplikacje instalujesz z GooglePlay i tak naprawdę jesteś zależny czy producent oprogramowania przygotował aplikację po ATV (są sposoby aplikacje nieprzystsowane zainstalować ale nie zawsze wszystko wówczas działa poprawnie). Tak jak wspomniałem BIV nie jest już rozwijany i tyczy się grupy starszych urządzeń.

Nie liczyłbym bym więc na włączenie do niego nowych modeli. Wszelkie informacje o tym modelu znajdziesz poniżej:

https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kd-55xe7096/faqs?num=20

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
strusiu44
Poszukiwacz

sorki za moją niewiedzę ale myślałem ze BIV to jakaś nowość  - ale mnie zaskoczyłeś ze takie cudo było w starszych modelach :slight_smile:

 

No nic pozostaje pozostać przy tym co tv oferuje na dzień dzisiejszy .

Tak naprawdę to myślałem ze będę mógł jeszcze coś z niego wycisnąć bo tak jak pisałem wyżej ten model jest bardzo ubogi w aplikacje.

Grunt ze z ps4 dobrze się dogaduje :slight_smile:

 

Dziekuję ci za odpowiedzi które uswiadomiły mnie co do pewnych . 

 

 

pozdrawiam 

 

temat do zamknięcia 

profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@djrychu  seria XE 7 nie ma Androida