- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sony Bravia KDL-42W705B Problem!
Witam.
Na ekranie mojego telewizora Sony Bravia KDL-42W705B pojawiły się czarne poziome paski jest to dość uporczywy problem podczas oglądania filmów
Jaki może być powód pojawienia się tych czarnych pasów i czy istnieje możliwość pozbycia się ich ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
Warto skontaktować się w tej sprawie z naszym działem Customer Support. Oni najlepiej doradzą i odpowiedzą na każde pytanie. Tutaj kontakt:
Formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Formularz zgłoszony , również e-mail wysłany na podany adres i wciąż brak odzewu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile dni należy czekać na odpowiedź lub jakikolwiek kontak ze strony supportu ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witaj,
Zapytałam support dlaczego do tej pory nie otrzymałeś odpowiedzi. Dam znać najszybciej jak się da.
Pozdrawiam,
Barbara_K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okazało się, że na podstawie tylko Twojego adresu e-mailowego support nie jest w stanie odnaleźć zapytania ani historii zgłoszenia.
Czy możemy prosić jeszcze raz o bezpośredni kontakt ze wsparciem technicznym firmy Sony pod adresem: customersupport.pl@eu.sony.com?
Pozdrawiam,
Barbara_K
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, czy wyżej wymieniony problem został zdiagnozowany?
Pisze ponieważ, mam bardzo zbliżone objawy na tym samym modelu. W zeszłym roku pojawiły się na ekranie czarne pasy widoczne bardziej z prawej strony ale przechodzące również na lewą stronę tv. Niestety gwarancja w kraju zakupy wynosiła rok a po kontakcie z serwisem zasugerowano uszkodzona matrycę. Gdzie koszt naprawy byłby zbyt wysoki. Na początku tego roku po włączeniu tv problem znikł. Nie było żadnych objawów tego problemu. Ucieszyłem się. Natomiast w zeszłym tygodniu problem powrócił. Z tym, że pasy są teraz mniej widoczne niż poprzednio ale jest to jednak przeszkadzajace w normalnym użytkowaniu. Czy w związku z tym Sony udało się znaleźć przyczynę temu podobnych zjawisk na ich produkcie? Wydaje mi się ze problem nie leży po stronie matrycy, bardziej oprogramowanie lub jakiś element sterujący na płycie głównej.