Podziel się wrażeniami!
WItam,
Chciałem połączyć telewizor jak w tytule (KDL-40EX720) z Sony Entertainment Network. Zalogowałem się i zrobiłem całą masę czynności, które były do tego konieczne. Ale przy próbie aktywacji swojego TV na stronie muszę podać kod aktywacyjny, który znajduje się w menu telewizora w zakładce "Sony Entertainment Network"... Problem w tym, iż nie mogę nigdzie tego znaleźć... Czy ktoś ma jakiś pomysł???
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
ja miałem wsześniej zarejestrowany na https://internet.sony.tv/register . Jak wyrejestrowałem stamtąd to w tv wyskoczył kod spowrotem . Zarejestrowałem tv na https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action dodałem filmboxa i ciesze się filmami no ale ja mam kdl40ex520 z zeszłego roku
w treściach internetowych na samym dole masz "zakladke" siec - aktywuj rozszerzone funkcje. jak tam wejdziesz to masz kod
Kolego razrrazr możesz dokładniej opisać gdzie można znaleźć kod aktywacji do SEN:smileyhappy:. Moje tv to KDL-40ex725. Pozdrawiam
Jest o tym już w innym poście ale wspomne to jeszcze raz. Wielu ludzi aktywowało swoje TV już wcześniej i obecnie nie ma dostępu do tego kodu a jedynie do informacji - Twój TV jest już zarejestrowany.
ja miałem wsześniej zarejestrowany na https://internet.sony.tv/register . Jak wyrejestrowałem stamtąd to w tv wyskoczył kod spowrotem . Zarejestrowałem tv na https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action dodałem filmboxa i ciesze się filmami no ale ja mam kdl40ex520 z zeszłego roku
Faktycznie, działa to tak jak napisał kolega razrrazr. Co nie zmienia faktu, że SONY dało du.y nie informująć nigdzie o takim sposobie, że w ogóle zmusza ludzi do skakania z jednego konta na drugie.
Koledzy, Napisałem do Sony i otrzymałem taką odpowiedź: Szanowny Panie, dziękujemy za skontaktowanie się z Sony. W odniesieniu do Pańskiego maila, informuję że rejestrując się na stronie Sony Entertainment Network przy pierwszym zalogowaniu się do konta dostanie Pan kod. Proszę go wtedy zapisać, ponieważ później już zniknie. Jednocześnie chciałabym poinformować, że usługa SEN na terenie Polski jest dostępna tylko i wyłącznie dla PlayStation. Z wyrazami szacunku, Olga Dembińska SONY SUPPORT TEAM SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland Potwierdzam Sony dało d..py. Pozdrawiam
okazuje się że pani Olga albo zaczęła dopiero prace albo odpisała na odczepke.
Dało, nie dało ale MirusJ brałeś udział w wątku:
http://www.sony-europe.com/discussions/message/1217992
gdzie Kolega Tomdm2 podesłał bardzo fajną instrukcję obsługi. Aby nie kopiować forum przesyłam tylko link - 3 post od góry.
Miłej lektury :smileyhappy:.
@stubbs. Link, który podesłałeś jest idealnym dowodem na to, że w SONY pracują idioci. Czy, SONY mając bazę zarejestrowanych odbiorników nie może samo zarządzać dostępem do płatnych zawartości, tak by odbiorca końcowy tylko potwierdzał lub nie zgodę na użytkowanie płatnego materiału? Dlaczego można to zrobić łatwo i wygodnie w PS3, gdzie zakładając konto podajemy swoje dane i nr karty kredytowej, jeśli chcemy, korzystamy płacąc z zawartości SEN. Dlaczego w TV Bravia SONY zmusza nas do skaknia ze strony na stronę, zakładania 16 kont, korzystając z 10 róznych kodów podając swoje dane połowie świata? I najgorsze jest to, że nawet nigdzie łaskawie nie informują jak to zrobić. Jestem dość młodym człowiekiem obytym w świecie informatycznym a musze szukać porad na forach a co mają począć ludzie starsi i mniej "oblatani"? A Oni się dziwią, że co rok im Godzilla Tokio niszczy a samo SONY jest na skraju bankructwa.