Podziel się wrażeniami!
Mój problem dotyczy faktu, że nie chromecast nie działa. Telefon Samsung S7 edge, Samsung S9 plus i lipa. Nie mogę niczego rzucić z telefonu na telewizor. Sprzęt świeżo kupiony, po aktualizacji oprogramowania.
Nie odnotowaliśmy zgłoszeń dotyczących tej niedogodności. Przypominamy że każde z urzadzeń powinno być w tej samej sieci. Proszę sprawdzić cast np. w You Tube. Jeżeli urzadzenia sa zgodne z cast na ekranie smartfona podczas odtwarzania klipu pojawia w górnej cześci się ikona cast. Należy ją nacisnąc i wybrać model TV z listy
Trochę to dziwne, że Sony nic nie wie o problemie. U mnie był serwis właśnie z powodu problemów z Netflixem i źle działającym Chromecastem. Trzeba było resetować telewizor, żeby wszystko wracało do normy. Po dwóch dniach znowu ta sama procedura. Działo się to przy połączeniu sieciowym kablem LAN. Teraz mam połączenie przez wi-fi i narazie działa. Telewizor serii XD.
Dzień dobry, @pepe-29 @Gisek1980
Oto odpowiedź jaką uzyskaliśmy po zgłoszeniu tej kwestii do kolegów z Supportu Soby:
-------------
Nie odnotowaliśmy dotychczas zgłoszeń dotyczących występowania niedogodności z funkcją chromecast w modelu KD-55AF8 i nie jest to powszechne zjawisko. Użytkownik zgłaszał zbliżony problem z innym telewizorem i po wykorzystaniu wszystkich możliwości jego rozwiązania, została podjęta decyzja o zleceniu usługi serwisowej. Każde zgłoszenie jest rozpatrywane indywidualnie i decyzja każdorazowo dotyczy określonego odbiornika telewizyjnego, tym samym nie stanowi odniesienia do innych telewizorów. W kwestii obsługi funkcji Chromecast, zaleciłbym sprawdzić, czy wszystkie warunki zawarte na stronie https://bit.ly/2IBGHfm zostały spełnione. Jeżeli tak, z poziomu odbiornika możemy wykonać czyszczenie pamięci podręcznej, korzystając w tym celu z funkcji Menu (Home) - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK. Po wykonaniu tej procedury, zaleca się wykonanie tzw. miękkiego resetu odbiornika, przytrzymując w tym celu zielony przycisk na pilocie przez ok. 7 sekund.
-------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Pomogła aktualizacja tv, założenie konta w sklepie Play i aktualizacja aplikacji na tv:)