anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KD49XE7005 problem z dźwiękiem po aktualizacji oprogramowania

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

SONY KD49XE7005 problem z dźwiękiem po aktualizacji oprogramowania

Dzień dobry,

 

po aktualizacji oprogramowania do wersji v8.674-1000-1.280-0000 wystepuje problem z dzwiękiem. Mianowicie jak wyjdę z aplikacji Netflix to programy tv na tej samej wartosci dzieku (np.14 a nawet wiecej jednostek np. 20) prawie wogóle nic nie słychać, dopiero wyłaczenie i właczenie tv rozwiazuje problem. Napisałem o aktualizacji, poniewaz wcześniej takiego problemu nie było, były inne, ale szkoda sie denerwować, i o tym pisać :wink: teraz niby wszystko działa OK., ale to mój pierwszy i chyba ostatni tv od SONY. Teraz borykam sie z dzwiękiem.

 

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Czołem kolego.

Jak wygląda sytuacja w temacie usterki? Niestety u siebie w TV XE7096 zauważyłem to samo zjawisko.

profile.country.PL.title
progresdmg
Poszukiwacz

Czołem, 

sytuacja wyglada tak, że po ostatnim poście dałem sobie spokój. Zgłosiłem sprawę do serwisu- w ramach gwarancji. Pryjechali, zabrali, bardzo szybko odesłali, wszystko w przeciągu paru dni- tu duży plus dlaserwisu z Radomia.

Jednak, podczas zgłoszenie pokazywałem i mówiłem, że problem wystepuje jak wyjdzie się zaplikacji Netflix.

Otrzymałem telewizor z adnotacją, że z tv jest wszystko OK, a aplikacja Netfix tez działa ok ( nie zrozumieli na czym polega usterka, ktoś coś zle przekazał, nie wiem...)

Problem dalej pozostał,  jedyne co pozostaje to wyłaczyć telewizor i włączyc ponownie ( jak wyłacze telewizor to trzeba poczekać chwile, aby znowu się właczył-co jest dla mnie śmieszne, ponieważ 10 letni robi to szybciej).

Tak więc ten model to szajs, matryca ma białe pasy jak bys śniegiem posypał:) i by tak jeszcze wymieniał i wmieniał, odtwarzacz do plików multimedialnych to jakieś średniowiecze :slight_smile: itd itd :slight_smile:

Podrawiam

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgłosiłem ponownie zapytanie do supportu w tej sprawie - oto odpowiedź:

Proszę, by klienci zgłosili się bezpośrednio do działu wsparcia technicznego poprzez formularz kontaktowy na stronie:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

Dodatkowo proszę, by klienci opisali, czy sytuacja występuje tylko przy przełączeniu Netflixa na konkretne źródło sygnału, czy jakiekolwiek? Czy problem występuje zawsze, czy losowo?

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
marek_j
Użytkownik

Obserwacja dotycząca głośności po wyjściu z NETFLIX'a.

Będąc w trybie przeglądania listy filmów, po zatrzymaniu na filmie, po kilku sekundach włącza się podgląd fragmentów filmu. Zauważyłem, że jeżeli w tym czasie rozwijam menu z lewej strony i przechodzę na to menu, to głos ulega ściszeniu. I jeśli w tym momencie wychodzę z NETFLIXA, to głos w TV pozostaje przyciszony.

Nie wyłączając TV ponownie uruchomiłem NETFLIX'a i wszedłem w listę filmów.  Wybrałem jakiś film i przed uruchomieniem podgądu filmu i wyszedłem z NETFLIX'a. Głośność w TV się nie zmieniła. Nie uległa przyciszeniu.

Czyli obniżenie poziomu dźwięku nastąpiło podczas wychodzenia z NETFLIX'a w momencie odtwarzania podglądu filmu.

Mam nadzieję, że ten opis jest zrozumiały. Ciekaw jestem Waszych obserwacji.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@marek_j  ponownie przekazałem Towje obserwacje do supportu - oto odpowiedź:

Przekazany przez klienta opis jest jasny, jednak proszę ponownie o bezpośredni kontakt z działem wsparcia technicznego, ponieważ sprawa musi zostać skonsultowana z inżynierami. Do tego niestety konieczne jest przekazanie przez klienta kilku informacji (dane osobowe, kontaktowe oraz telewizora), których nie zaleca się podawać na publicznie dostępnym forum:

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

Pozdrawiam