Podziel się wrażeniami!
Nie włączają się aplikacje SMART TV. Nic się nie dzieje (żadnej reakcji) , ale jak wyłącze telewizor i ponownie go włączę to uruchamia się aplikacja którą próbowałem wcześniej włączyć???
Konsultowałeś się już z naszych wsparciem technicznym? Podajemy kontakt:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witaj @sky1972
Skonsultowaliśmy to dodatkowo ze wsparciem technicznym i oto odpowiedź:
---------------
Proszę o wykonanie inicjalizacji informacji osobistych, a jeśli problem będzie występował nadal to dodatkowo proszę o przeprowadzenie przywrócenia telewizora do ustawień fabrycznych. Obydwie opcje dostępne są w HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna. Proszę również o sprawdzenie zainstalowanej wersji oprogramowania oraz instalację poniższej wersji:
UWAGA!!!
jeśli aktualnie zainstalowana jest wersja niższa niż v8.533, to należy zainstalować w pierwszej kolejności wersję z poniższego linku, a w drugiej kolejności wersję z powyższego linku:
.............................
Pozdrawiam,
Agnieszka_J