anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KD55XE7005

profile.country.PL.title
sky1972
Nowicjusz

SONY KD55XE7005

Nie włączają się aplikacje SMART TV.  Nic się nie dzieje (żadnej reakcji) , ale jak wyłącze telewizor i ponownie go włączę to uruchamia się aplikacja którą próbowałem wcześniej włączyć???

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Konsultowałeś się już z naszych wsparciem technicznym? Podajemy kontakt:

 

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @sky1972

Skonsultowaliśmy to dodatkowo ze wsparciem technicznym i oto odpowiedź:

---------------

Proszę o wykonanie inicjalizacji informacji osobistych, a jeśli problem będzie występował nadal to dodatkowo proszę o przeprowadzenie przywrócenia telewizora do ustawień fabrycznych. Obydwie opcje dostępne są w HOME - Ustawienia - Pomoc techniczna. Proszę również o sprawdzenie zainstalowanej wersji oprogramowania oraz instalację poniższej wersji:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-55xe7005/downloads/000...

 

UWAGA!!!

 

jeśli aktualnie zainstalowana jest wersja niższa niż v8.533, to należy zainstalować w pierwszej kolejności wersję z poniższego linku, a w drugiej kolejności wersję z powyższego linku:

 

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-xe70xx_x70xxe_x72xe-series/kd-55xe7005/downloads/000...

 .............................

Pozdrawiam,

Agnieszka_J