Podziel się wrażeniami!
Witam
Posiadam tv sony kdl-40we660 od tygodnia mam pewien problem i chcialbym prosic Państwa o porade mianowicie -Podczas odgladania tv jak i multimediow wystepuje wedlug mnie pewien problem .Przy ciemnych sceneriach odcieniach szczegolnie czerni nastepuje nie przyjemne dla oka rozmycie kolorow czerni w szarosci(przebarwienia) ...stopniowe rozjezdzanie sie barw- efekt wedlug mnie przypomina jakby uszkodzenie graficzne lub wade logiki koloru tzn ciemne odcienie staja sie bardzo nie rzeczywiste tak jakby grafika nie wyrabiala nawet na moim starym 10 letnim tv hd-ready ciemne scenerie wygladaja lepiej.Ustawienia byly zerowane probowałem ustawic zgodnie z poradnikami efekt ten sam :(...zdaje sobie sprawe ze tv nie jest z najwyzszej polki ale meczy to oczy i jest to wedlug mnie wada ...prosze o porada opinie na ten temat dziekuje i pozdrawiam Olek
Cześć, koniecznie skonsultuj się z naszym wsparciem technicznym: kontakt poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Oni łatwo zdiagnozują przyczynę problemu z obrazem.
Witam,
@AlekOlek zgłosiłem Twój problem do supportu - oto ich odpowiedź:
Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door. W tym przypadku konieczne będzie wykonanie rejestracji naprawy online.
W ciągu 24 godzin skontaktuje się przedstawiciel serwisu, który przekaże dalsze wskazówki dotyczące naprawy urządzenia.
Poniżej przesyłam link umożliwiający dokonanie wspomnianej wyżej rejestracji naprawy online:
Proszę wejść na stronę http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm.
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: KDL-32EX720), wybrać "Wyszukaj" i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji. Serwis skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania. Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.
Pozdrawiam
Witam
Dokładnie tak zrobiłem 5.12 do dnia dzisiejszego nie otrzymalem odpowiedzi .Ale dziekuje za dobre chęci:)