anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KDL-42W805A + HDD zewnętrzny SEAGATE EXPANSION 2,5" 4TB

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

SONY KDL-42W805A + HDD zewnętrzny SEAGATE EXPANSION 2,5" 4TB

Witam!

 

Zakupiłem ostatnio nowy dysk do TV i innych. Generalnie TV go widzi i wszystkie pliki czyta, ale od czasu do czasu, powiedziałbym nawet, że z dnia na dzień jak przybywa danych coraz częściej zawiesza się przy oglądaniu zdjęć lub filmów. Czasami nawet TV sam się zrestartuje. Owszem czasami mu się to zdażało, ale po podpięciu tego dysku to już spokojnie zdjęć z prezentacji nie mogę oglądnąć z jednego folderu... Filmy czasami się tną, etc...

 

Dysk sformatowany jest fabrynie na system NTFS. 

 

Mam kilka pytań:

 

Czy ktoś ma takie doświadczenie i czy ma na to rozwiązanie (myślałem o zmianie systemu plików na inny, ale  nie wiem czy ma to sens..?)

 

Czy jest gdzie oficjalnie przetestowany dysk o jak nawiększej pojemności, aby nie było problemów z jego obsługą?

 

Czy dysk 3,5" 4TB lub większy, ale z zewnętrznym zasilaniem będzie działał bez problemów?

 

Czy po podpięciu dysku tak dużego trzeba TV dać czas na jego, nie wiem, wczytanie, indeksowanie, "skatalogowanie zbiorów", ??? Może poprostu muszę dłużej poczekać... kwadrans...???

 

Proszę o każdą uwagę. Zwłaszcza od tych co mają w tej kwesti "doświadczenie" 😉

 

P.S. A może zamiast zmiany dysku polecicie mi jakiś TV SONY z 3D 55cali w rozsądnych pieniądzach co obsługuje takie dyski?

A Android i dysk podpięty do routera WIFI będzie działał bez problemu? Są jakieś oprogramowania na TV z Androidem, aby bez problemu przeglądać i oglądać zawartość dysku sieciowego?

 

Bardzo dziękuję za każdą podpowiedź...

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Dziękujemy za zapytanie. Przekazaliśmy wiadomość do naszego działu experckiego. Po przeanalizowaniu przez nich przedstawionych niedogodności wrócimy z propozycją rozwiązania i odpowiedziami na zadane pytania.

 

Pozdrawiamy, zespół Sony

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam!

 

Powoli kończy mi się ustawowy termin do ewentualnego zwrotu sprzętu. Czy coś wiadomo w mojej sprawie?

 

Dziękuje i pozdrawiam

Krzysztof