Podziel się wrażeniami!
Mam pytanie czy da się coś z tym jeszcze zrobić ponowić reklamację czy do ponownego sprawdzenia.
Zgłosiłem reklamację telewizora po 1,5 roku użytkowania z powodu koszmarnie wyglądającej matrycy.
Znam zjawisko cloudingi i wiadomo, że przy matrycach led występuje. Jak zakupiłem telewizor po włączeniu już była widoczna delikatna smuga w rogu ekranu, ale w niczym nie przeszkadzał bo była ledwo widoczna. Po 1,5 roku zgłosiłem reklamację bo matryca telewizora wygląda po prostu fatalnie. Bo z lekkiej smugi w rogu ekranu przez kilak tygodni matryca wygląda jak na załączonych zdjęciach.
Serwis zadzwonił do mnie i poinformował, że po testach matrycy wszystko jest w porządku. No ale jak jest w porządku? Jak telewizora nie da się oglądać. Mam kilka urządzeń Sony i nigdy nie było problemu, u teściów jest jeszcze nasza stara Bravia, która działa od jakichś 8 lat.
Żeby nie być gołosłownym wrzucam zdjęcia jak wygląda matryca telewizora.
Witam,
@Nikotedrtgergf zgłsoiłem jeszcze raz Twoje uwagi do supportu - oto odpowiedź:
Telewizor został wnikliwie zdiagnozowany przez nasze autoryzowane centrum serwisowe i nie stwierdzono występowania zjawiska wycieku światła, które byłoby ponadnormatywne. Zapewniamy również, że wszystkie produkty Sony przechodzą wewnętrzne badania jakości i są testowane pod tym kątem. Wyciek światła, który widać na załączonych zdjęciach, należy uważać za mieszczący się w normie, co zresztą zostało potwierdzone stosowną ekspertyzą serwisu, w związku z czym żądania naprawy lub wymiany z tego powodu nie są zasadne. Informacja o możliwości występowania zjawiska, jak również wskazówki dotyczące ograniczenia jego zakresu, zostały zamieszczone w artykule dostępnym na stronie:
Tym samym podtrzymujemy nasze stanowisko, że posiadany odbiornik, w oparciu o ekspertyzę autoryzowanego centrum serwisowego, jest zgodny ze specyfikacją oraz wolny od wad.
Pozdrawiam