anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY KDL-60NX720 - brak możliwośc naprawy w sieci serwisowej SONY EUROPE

profile.country.PL.title
Genshin1974
Poszukiwacz

SONY KDL-60NX720 - brak możliwośc naprawy w sieci serwisowej SONY EUROPE

Czy może ktoś mi podpowiedzieć co mogę zrobić lub czy mogę jeszcze coś zrobić z zepsutym telewizorem SONY KDL-60NX720?

Telewizor przestał wyświetlać i generuje kod czerwoną diodą  (4 mrugnięcia).

Autorysowany Serwis SONY w Polsce odmówił przyjęcia telewizora do naprawy, po informacji jaki kod się genruje.

Najprawdopodobniej padło podświetelenie ekranu i serwis nie ma dostępu do części zamiennych do tego modelu.

Dotarłem bezpośrednio do dystrybutora części do SONY firmy EET Europarts Sp. z.o.o, która mi odpisała:

"Niestety moduł LCD do tego modelu, numer katalogowy A1810303A nie jest u nas dostępny."

 

Sprzęt kosztował mnie z wydłużoną 5 letnią gwarancjką prawie 10.000 PLN.

Awaria wystapiła 4 miesiące po wygasnięciu gwarancji.

 

Pozwolę sobie wkleić odpowiedź Działu wsparcia technicznego Sony , Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce:

"Uprzejmie informuję, iż jest nam przykro z powodu niedogodności jakich doświadcza Pan podczas użytkowania produktu Sony. Rozumiemy, że usterka produktu może rozczarować i sprawić problemy. Niemniej na produkty Sony udzielana jest gwarancja, w ramach której niesprawny produkt jest naprawiany bezpłatnie. Niestety, w przypadku kiedy okres gwarancji zakończył się, taka naprawa nie jest możliwa."

 

Z góry dziękuję za kożdą podpowiedź.

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Odezwij się do nas na prv - jaki rodzaj gwarancji zakupiłeś (producenta/dystrybutora), potrzebny będzie również numer zgłoszenia. To stary telewizor, ale postaramy się pomóc.

profile.country.PL.title
Genshin1974
Poszukiwacz

Czy mam się ciągle spodziewać odpowiedzi na moja wiadomość priv?

profile.country.PL.title
Genshin1974
Poszukiwacz

Tracąc nadzieję na odpowiedz na moją wiadomość priv chciałem podsumować sprawę.

Firma Sony nie odpisała jak dotychczas na przesłaną przeze mnie informacje priv.

Wygląda na to, że chodziło tylko o sprawienie pozoru firmy, która dba o swoich Klientów...

Przestrzegam przed współpracą z tą firmą.

 

profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Odpowiedź czeka na Ciebie w skrzynce z prywatnymi wiadomościami.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony