Podziel się wrażeniami!
Witam,
Ponad miesiąc temu podczas grania na konsoli, która jest podłączona do TV od sony wyskoczył na środku piksel. Napoczątku myślałem, że to jakiś błąd gry, lecz następnego dnia po uruchomieniu ponownie TV piksel dalej był. Postanowiłem, że zadzwonię do firmy sony i zgłoszę problem. Oczywiście zostałem od razu odesłany do formularzu i wszytko wykonałem jak się należy. Po jakimś czasie zadzwonił do mnie serwisat i poprosił mnie o zdjęcia telefonicznie powiedział, że mojej winy nie ma i powinni wymienić... uf ulga, ale nie dokońca musiał przyjechać i obejrzeć TV i teraz jest najlepsze...
Serwisat po przyjeździe do mojego mieszkania nie wziął TV na ekspertyzę tylko palcem zaczął dotykać w miejscu uszkodzenia i stwierdził, że pod pikselem jest uszkodzenie mechaniczne, które ja z robiłem nożem lub igłą... ta wypowiedź była najlpesza. Oczyiście moje odwołanie zostało odrzucone, lecz nie poddaje się i mam zamiar przez sąd rostzrygać moje prawa. Teraz zarządałem ekspertyzy w laboratorium bo uważam, że jak by była to moja wina po w biciu to było by większe uszkodzenie i diurza uszkodziła by matrycę do środka a nie na odwrót..
rzeczywiście brzmi niedorzecznie. Gdzie zgłaszałeś reklamacje serwisu? Można to zrobić
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com. Jeśli rozpatrzenie tej reklamacji serwisu (nie produktu) nie usatysfakcjonuje Cie, napisz do nas na PRV.
Witam,
@Chojnowski400 przekazałem Twój problem do supportu i otrzymałem odpowiedź, że skontaktują się z Tobą bezpośrednio.
Pozdrawiam
Na razie nikt nie dzwonił. Właśnie wyskoczył kolejny piksel i teraz boje się włączyć tv bo zaraz ktoś powie ze wbiłem igle dotykając ekran palcem.
Ja rozumiem jak by ktoś wział ten telewizor na ekspertyzę i wszytsko sprawdził tak jak się należy. Nawet nie dyskutował bym, ale jak firma Sony wysła serwis, który na podsatwie palca weryfikuje uszkodzenie i oskarża mnie, że wbiłem igłę to coś jest nie haloo .
Witam,
@Chojnowski400 support odpowiada:
Swoją odmowną decyzję przekazaliśmy klientowi dnia 29.11.2018r. Od tamtego czasu nie odpowiedział ani w żaden inny sposób nie skontaktował się z CIC.
Jeśli klient chciałby inspekcji odbiornika w związku z następnymi problemami, prosimy o kontakt z nami.
Niemniej jednak, jako że na odbiorniku powstało uszkodzenie fizyczne, wszelkie uszkodzenia samoistne LCD mogą nie skutkować naprawą gwarancyjną.
Pozdrawiam
Wasza firma po swojej wnikliwej decyzji nawet nie chciała przyjąć telewizora na ekspertyzę a kochany serwis umywa ręce i jak dzwonię zlewa mnie dlatego sprawa załatwiam przez rzecznika praw konsumenta bo nikt nie będzie oskarżał mnie. Nie mam nawet zwierząt tv służy do oglądania i od czasu do grania. Nikt nie będzie wmawiał mi ze wbijam szpilki żeby później płacić za nowa matryce która jest droższa niż nowy telewizor.