Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam następujący problem. Otóż, dwa dni temu zakupiłem nowy telewizor: Sony KD-65XD8505. Początkowo konfiguracja szła całkiem sprawnie, aż doszedłem do problemu połączenia z internetem przez sieć Wi-Fi. W domu mam Liveboxa (router Sagemcom Fast 2704). Wszystkie komputery, telefony, tablety łapią sieć bezproblemowo. Nawet zszedłem z telefonem do pokoju, w którym stoi tv w celu sprawdzenia, czy na 100% telefon będzie łapał tam sieć i owszem, łapie (choć co prawda nie na maksymalną ilość kresek, a tylko połowę). Tymczasem telewizor zupełnie nie wykrywa domowego routera.
Proszę o szybką pomoc i z góry dziękuję.
PS. Resetowałem zarówno telewizor do ustawień fabrycznych, jak i resetowałem router, jednak nic to nie dało.
Witam,
Spróbuj zmienić kanał na którym nadaje router. Problem z połączeniem jest też poruszony w tych wątkach:
https://community.sony.pl/t5/telewizory/sony-55cali-model-kdl-807c-a-wifi-netia/m-p/2255076#M25613
https://community.sony.pl/t5/telewizory/problem-z-wifi-kdl-50w805c/m-p/2258283#M25692
Pozdrawiam
Wifi Analizer na smarta lub tablet i sprawdzasz kanał i gęstość sygnału w sąsiedztwie. Router musi pracować na wolnym kanale widziany przez Tv. Np mój Sony nie widział kanału 14 więc przez neta ustawiłem router na niższy niż 10 tak aby nie wchodzić na kanały sąsiadów.
Niestety, wciąż nie działa.
Zastosowałem wskazówki jakie podrzuciliście i zmieniłem router na kanał nieużywany przez inną sieć (na Vistumblerze, na komputerze znajdującym się w pokoju obok routera, pokazuje RSSI na poziomie -59dBm).
Pod telewizorem włączyłem na komórce WiFi Analyzer i pokazał, że moja sieć z Sagem'u ma -90dBm. Mimo to, telewizor wciąż nie znajduje tej sieci.
Jeszcze dodam, że telewizor jest postawiony piętro niżej niż router.
Czy ma ktoś może jeszcze jakąś podpowiedź?
Weź router pod telewizor i zobacz czy go wykrywa, możliwe że już mu brakuje powera bo za dużo urządzeń jest podłączonych, a ten router niema zewnętrznych anten.