anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Telewizory Sony to jakiś zart

profile.country.PL.title
SonyNajgorsze
Nowicjusz

Telewizory Sony to jakiś zart

Nie kupujcie telewizorów Sony!! Po paru miesiacach zobaczycie na dole ekranu czarne plamy. Przyjedzie niekompetentny serwisant (w brudnych butach wejdzie wam do pokoju) i będzie wam wmawiał ze to kurz i nie podlega gwarancji, zrobi zdjecie takie samo jakie kazalo wam zrobic i wyslac sony i pojedzie. 9005 za 5000zł. Mam ten problem ja i mój znajomy który raz w roku płaci za czyszczenie matrycy. Radze trzymac sie z dala od tej firmy. Uszczelnijcie sobie te pseudo telewizory, wyszkolcie serwisantów, naprawcie infolinie, a najlepiej przestancie sprzedawac cokolwiek. sony#tragedia

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia lub pytania dotyczące zakresu gwarancji lub pracy serwisantów, zawsze możesz je zgłosić do naszego działu Supportu przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
SonyNajgorsze
Nowicjusz

Co mam wam jeszcze napisać? Kupiłem telewizor bez kurzu a mam kurz i to po kilku miesiącach (Nie latach!), którego specjalnie tam przecież nie wsypałem. Telewizor nie wisi w kotłowni w fabryce tylko w czystym salonie. Skoro zbiera wam sie kurz w telewizorach to to jest moja wina ? Ja mam teraz co jakiś czas płacić bo ktoś nie potrafi przemyśleć tak oczywistej sprawy? Gdzie bym nie napisał to co moge dostać w odpowiedzi niż "to nie podlega gwarancji"? Elektronika XXIw. max 3 lata i  śmietnik :wink:

A tego serwisanta z firmy zewnętrznej to tak specjalnie wyszkoliliście, że on rzuca okiem i po 5 sekundach stwierdza że to kurz? Troche podejrzane umiejętności, albo stara dobra śpiewka żeby temat pod dywan zamieść?

Fajna sprawa nam sie z tego zrobi...

profile.country.PL.title
Emilos_79
Poszukiwacz

W moim przypadku też TV padł bardzo szybko, a gwarancja/reklamacja to tylko na papierze

Pozdrawiam

Darek

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Nie wiem czy coś wskurałeś mam trochę wyższy model 9505 i ten sam problem przyjechał serwisant kurz w matrycy i gitara czyszczenie raz na gwarancję . Pytam jakie czyszczenie co to jest za firma napisałem do Sony zobaczymy co odpiszą jak nic ciekawego a myślę że tak się skończy , to nagrywam film z obrazu z komentarzem wrzucam na facebooka i pójdzie w cały świat tyle że napiszę po angielsku opis by rodzina w świecie nie  musiała przepisywać . Szkoda że nie mam w Japonii nikogo ale pójdzie na całą Europe , Stany i Kanade

profile.country.PL.title
MarcinW73
Użytkownik

Zgadza się z tym postem, matryce nie są szczelne, u mnie pojawiły się czarne kropki bo mi jakiś insekt wszedł, nie rozumiem jak taka firma może nie przewidzieć takiego faktu i nie uszczelnić w jakis sposób. Tym bardziej że matryce led obecnej generacji praktycznie się nie grzeją, a nawet jakby to przecież można zapewnić jakaś wentylację ale w taki sposób by kurz czy insekty się nie dostały do środka. Zostałem w TV po gwarancji z plamami które łaskawie mi serwis wyczyści za 450 pln. OMIJAĆ SZEROKI ŁUKIEM

profile.country.PL.title
MarcinW73
Użytkownik

Tu chyba jest miejsce na opinie dotyczące supportu Sony a nie telefonicznie czy jakimś formularzem, po to jest forum aby każdy mógł zobaczyć opinie i zdecydować czy kupić produkt danej firmy czy nie. Ja żałuję że nie poczytałem przed zakupem o moim TV Sony KD-55XF9005, teraz zostałem że złomem na ścianie...

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Dalsza wojna z telewizorkiem oczywiście serwisowi zeszło dwa tygodnie by odebrać telewizor do czyszczenia matrycy , po kolejnym prawie tygodniu eureka (ta matryca jest klejona sprawa przekazana do decyzji Sony) . W Sony nikt nic nie wie status naprawy proszę sprawdzać w serwisie jakiś my f....... porażka staroć Sony wisi i gra szkoda że 15 lat temu się nie psuł bo jak bym miał takie problemy z serwisem to by bluraya , ampitunera oczywiście z firmy Sony i PS5 , nie było w mojej szafce ze sprzętem .

profile.country.PL.title
MarcinW73
Użytkownik

Co oznacza że matryca jest klejona? Ja dostałem opinię wręcz przeciwną że matryca nie jest hermetyczna i że kurz i robactwa mogą się dostać pod matryce i to moja wina ...Daj znać co za model bo ciekawie się robi...

profile.country.PL.title
musik811
Użytkownik

Witam. Znam ten ból:(
Szczerze napiszę że do momentu zakupu TV SONY KD-65XH9096 w kwocie 5300 zł w moim mniemaniu firma SONY była jak Rolls-Royce:) wśród innych firm, a szczególności jeśli chodzi o telewizory i obsługę klienta. Myślałem że choć sprzęt drogi, to wart każdej wydanej złotówki. Dlatego decydowałem się na TV innych konkurencyjnych marek ze względu na cenę LG OLED B8 , Panasonic, Philips PUS7504. Nadmieniam że obecnie posiadam TV tych marek.
Z żadnym telewizorem z wymienionych powyżej firm nigdy nie miałem problemu...nigdy nie musiałem się kontaktować z biurem obsługi klienta czy też wsparciem technicznym (choć u tych firm może nie jest lepiej), wszystko co miało być to było, koniec kropka. Modele TV w mojej opinii w 100% adekwatne w stosunku jakość/cena. Aktualizacje coś usprawniały a nie psuły jak to jest w przypadku SONY.
Coś mnie podkusiło żeby zakupić w/w TV od SONY...ogromny błąd!!! Od dnia zakupu tj. od lutego 2021 otworzyłem oczy jak bardzo się myliłem!!!, przekonują się na własnej skórze i czytając opinie innych użytkowników na temat tej firmy...ale niestety za późno. Firma SONY w obecnej chwili znajduje się daleko za konkurencją  pod względem sprzętu, jakości, obsługi technicznej oraz klienta:(.
Jeszcze parę akapitów co do tego modelu TV i firmy SONY:
1. Clouding...OK jest i będzie w matrycach LCD u jednych większy u innych mniejszy, nie podlega reklamacji można
z tym żyć zależy jaki egzemplarz się trafi...
2. Wykonanie pilota do TV za 5300 zł to żart!!!
3. Samoistne wyłącznie się TV co parę godzin...w marcu zadzwoniłem do wsparcia technicznego coś podpowiedzieli i jest lepiej ale problem jest nadal choć znacznie rzadziej.
4.Jeśli chodzi o ustawienia obrazu w TV to poświęciłem masę czasu wspierając się Youtubem i artykułami w internecie żeby bez kalibracji obraz na konsoli, Netfliksie, i telewizji kablowej UPC był jak najlepszy... jasność, kolory, jakie funkcje powinny być włączone a jakie niekoniecznie itp. Cholerny TV co jakiś czas przywraca je do początkowych ustawień Trybu Obrazu i wszystko trzeba ustawiać od nowa!!! Krew mnie zalewa!!! 
5. Najważniejsza kwestia. TV zakupiłem przede wszystkim z myślą o nowej generacji konsol.
Według SONY ten model TV miał być do tego idealny!!!
Wparcie 2.1 dodane w miarę szybko OK. Ale co z VRR i ALLM...dopiero w październiku czyli ponad rok po premierze dodano aktualizację która więcej popsuła niż pomogła!!! Ale VRR możesz skorzystać podpinając konsolę pod złącza HDMI 3 i HDMI 4. Niestety, włączenie VRR wiąże się z ciągle obecnym problemem w grach 4K i 120 kl. / s, a także z wyłączeniem Dolby Vision. Dodatkowo nie ma co liczyć na zaskakującą głębie obrazu przy włączonej zmiennej częstotliwości odświeżania – strefowe wygaszanie jest wtedy wyłączone.
W dniu 1 grudnia kolejna aktualizacja miedzy innymi dla VRR!!! tyle czekania ale wreszcie JEST! Niestety po aktualizacji nie ma dźwięku na HDMI 4, a w dniu 2 grudnia jak rano włączyłem TV nie widzi wejścia HDMI 4!!!.
Odpowiedź od SONY w tej sprawie:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do zgłoszenia uprzejmie informujemy, że pliki z aktualizacja zostały sprawdzone i nie sa one wadliwe. Jeśli uważa Pan jednak, że wspomniane problemy sa wada fabryczna i/lub wynikajaca z wadliwego oprogramowania, inofmrujemy o możliwości złożenia wniosku o zwrot pieniedzy/wymiane produktu, o ktore można ubiegac sie droga e-mailowa.
 
Niewiarygodny zbieg okoliczności!!! Do momentu aktualizacji wejście HDMI 4 było widoczne i był dźwięk, pod to wejście miałem podłączoną konsolę o d samego początku...więc co się stało? zapewne ja we własnej osobie coś sobie wymyśliłem i próbuję was naciągnąć!!! Zapraszam serwisanta ażeby osobiście stwierdził czy coś majstrowałem przy tym TV i przy okazji zabrał ten "telewizor".  Robią z ludzi  idiotów i oszustów!!! Może niech zaczną rozliczanie od SIEBIE!!!

Wydając 5300 zł na nowy telewizor SONY byłem przekonany że otrzymam pełnowartościowy towar, taki jaki reklamują i promują. Niestety tak nie jest. Szczerze jest mi przykro i jestem zły że zaufałem firmie SONY i wierzyłem że są tego godni.
Zamiast się cieszyć zakupem nowego TV, ciągle muszę co przy nim robić...chociażby pisać te moje żale!!!
Może moja opinia komuś pomoże w wyborze TV i producenta . Może ktoś zastanowi się dwa razy zanim coś od tej "firmy" kupi. 
Życzę powodzenia.