anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Tv 55w755 nie włącza się

profile.country.PL.title
dirty71
Poszukiwacz

Tv 55w755 nie włącza się

Witam,

telewizor Sony 55w755 nie włącza się, biała dioda led mruga co 20 sekund, co jakis czas telewizor samoczynnie się włącza, logo android widoczne jest przez około poł sekundy do sekundy po czym się wyłącza. Brak reakcji na właczenie pilotem czy przyciskiem z tyłu telewizora. Telewizor jest po gwarancji, dzwoniłem do kilku serwisów TV we Wrocławiu, nikt się nie chce tym zająć, najczęstszą opinią jest uszkodzenie płyty głównej (chociaż były też inne). Nie chcą naprawiać twierdząc, że zbyt długo to potrwa. co o tym sądzicie? 

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Witaj, 

 

Zgłosiłam opisany przez Ciebie problem do wsparcia technicznego Sony. Być może będą w stanie polecić najlepszą drogę do rozwiązania problemu. Damy znać, jak tylko pojawi się odpowiedź. 

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Poniżej instrukcja wykonania resetu jaką otrzymaliśmy:


1. Odłącz przewód zasilający od gniazda elektrycznego.
2. Naciśnij VOL- (na panelu TV) oraz przycisk zasilania/POWER na urządzeniu (panel telewizora) i przytrzymaj go.
3. Ponownie podłącz zasilanie, trzymając klawisz VOL- i przycisk POWER na urządzeniu.
4. Dioda LED zmieni kolor na zielony po około 30 sekundach.
5. Puść klawisze.
6. Telewizor uruchomi się ponownie 2 razy i przełączy do ekranu pierwszej konfiguracji.
7. Przejdź przez wstępną konfigurację odbiornika.


Jest to tzw. reset do ustawień fabrycznych przez kombinację klawiszy.

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

profile.country.PL.title
kasz__
Poszukiwacz

Dzień dobry,

 

Ten sam model, te same objawy.

Po wykonaniu resetu wg instrukcji dioda zmienia kolor na zielony ale po chwili gaśnie i wszystko zaczyna się od początku.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@kasz__ zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


W tej sytuacji zalecam wykonanie czynności opisanych poniżej:

1. Proszę pobrać plik aktualizacji ze strony pomocy dla danego modelu. Proszę rozpakować i umieścić plik na pustej pamięci flash (plik nie może znajdować się w folderze).
2. Odłączyć TV od zasilania.
3. Podłączyć TV do zasilania i poczekać 20 sekund.
4. Włączyć TV przy pomocy pilota (przycisk zasilania).
5. Włożyć pamięć flash z zapisaną aktualizacją w boczne złącze USB w telewizorze.
6. Na ekranie pojawi się seria poleceń, proszę o postępowanie zgodnie z nimi.
7. Najpierw telewizor kopiuje aktualizacje, następnie biała dioda zaczyna migać podczas kopiowania (5 minut). Podczas aktualizacji pojawi się ikona obracających się strzałek.
8. Po upływie około 30 minut telewizor uruchomi się ponownie w celu dokończenia aktualizacji. Uwaga! Podczas instalacji oprogramowania proszę nie usuwać pamięci flash oraz nie odłączać zasilania.
9. Gdy aktualizacja zostanie zakończona, pojawi się komunikat informujący o tym na ekranie. Możesz teraz bezpiecznie usunąć pamięć flash z telewizora.
10. Jeśli ponowna instalacja nie rozwiązała problemu, prosimy o ponowny kontakt z naszą infolinią.

Następnie proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych przy pomocy poniższego linku:

https://bit.ly/2Z5xZhY

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kasz__
Poszukiwacz

Dzień dobry,

Niestety instrukcja ta jest nie do wykonania gdyż po włączeniu zasilania telewizor sam się uruchamia (nie za pomocą pilota i nie można poczekać 20 sekund między podłączeniem do prądu a włączeniem). Jeśli po prostu włożę pamięć flash do portu USB to i tak nic się nie dzieje, telewizor cały czas się restartuje.

 

M.G.M.Z
Poszukiwacz

U mnie identyczny problem jak opisali koledzy wyżej. Po włączeniu zasilania tv włącza się na około 20sek po czym samoistnie wyłącza i tak w kółko. Na początku jeszcze pojawiał się napis android i czasem nawet się włączył na około 2min ale teraz już tylko występują 20sek serie. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak się z tym uporać?

Z góry dziękuję za odpowiedź

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Zgłosiłem ponownie problem do supportu - oto odpowiedź:


W tej sytuacji jeszcze należy się upewnić czy inne urządzenie i przewody podłączone przez LAN, HDMI i USB (takie jak klawiatura bezprzewodowa, HDD do nagrywania) zostały odłączone i należy jedynie pozostawić nośnik USB z rozpakowanym plikiem aktualizacji. Jeśli to nie pomaga, to niestety mogę zaproponować jedynie kontakt z placówką serwisową.

Pozdrawiam