anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV Bravia

Euphylia
Nowicjusz

TV Bravia

Kupiłem TV Bravia ma ok 7 miesięcy , niestety zepsuł się i oddałem do serwisu . Nic nie wymienili , ponarzekali że moduł nie dokręcili w Sony bo i że wszystko już działa . Niestety następnego dnia znowu ta sama usterka . 
Zgłosiłem ponownie do naprawy i nikt z serwisu się nie zgłosił 😞 Naprawa zgłoszona w Poniedziałek a w środę miał być odbiór tv . Zadzwoniłem do serwisu APS we Wrocławiu i zostałem bardzo nie mile potraktowany przez Panią z serwisu . Wyjątkowo pyskata osoba poinformowała mnie że może w środę czyli za tydzień ktoś odbierze TV.

 Zapłaciłem za tv prawie 7000 zeta z dodatkową gwarancją i teraz Sony tak traktuje klienta który domaga się swoich praw. Z tego co czytam na forum nie jestem jedyny a Sony nic z tego nie robi 😞  Słowa takie jak :Wizerunek firmy są chyba jest obce dla  osób zarządzających tym bałaganem 😞 

serwis tragedia

obsluga klienta - tragedia 

jakość sprzętu - tragedia 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

No to chyba pasowało by po prostu napisać do Sony skargę na kiepska obsługę serwisową.

APS to firma zewnętrzna, a więc jak rozumiem świadczy usługi serwisowe dla firmy Sony.

Kontaktuj się z infolinią niech Ci podadzą kontakt gdzie możesz zgłosić swoje uwagi na temat pracy serwisu

profile.country.PL.title
Maciej952
Użytkownik

heh... mam podobne doświadczenia z tym spierdolonym serwisem, niestety w inny sposób tego nie da się nazwać. Zarówno APS Wrocław jak i ich główny serwis centralny MIK Radom to jest jeden wielki rak... 

Telewizor był oddawany tam z 4x na serwis, 2 tym raz została wymieniona płyta główna, ale Ci partacze pomimo napisania kroków które mają odtworzyć by jak najbardziej odtworzyć domowe warunki w których pracuje telewizor, nie potrafią tego zrobić, ba główny właściciel serwisu Pan Piotr jest tak samo niekompetentny jak cała reszta... pomijam fakt że nie posiadają chęci do robienia czegokolwiek albo iścia na rękę klientowi, ale zakłądanie z góry że warunki domowe są złe a te panujące w serwisie idealne to czysty żart... Na zapytanie dlaczego do telewizora nie była podpięta konsola(ps5) pan Piotr oznajmił mi że była ale konsola ps4 która również spełnia oczekiwane założenia( cóż w moim wypadku nie do końca bo nie obsługuje ona chociażby 120hz, i tym samym nie jesteśmy w stanie zmienić ustawień telewizora)

Polecam nagrywać takie wizyty/kontakty z tymi ludźmi, bo potrafią bardzo Ciekawe rzeczy mówić w czasie odbioru i zdawania telewizora, a nagranie może być i zresztą jest powszechnie stosowane w polskim sądownictwie. 

U mnie wyszło kilka kwiatków, miedzy innymi fakt że nic nie robią z powszechnymi wadami wielu modeli, albo że gwarant ma w dupie to co się  dzieje z telewizorem po sprzedaży.

 

Główna infolinia nic tutaj nie zmieni raczej... na moje życzenie gdy chciałem telewizor przekierować do głównego serwisu oznajmili mi że nie ma nawet takiej możliwości ponieważ to oni zajmują się tym rejonem.

 

Totalnie każdemu odradzam tego chłamu co sprzedaje SONY... 

profile.country.PL.title
tadeo77
Użytkownik

Trzeba by chyba zadac sobie trudu i napisac po angielsku do glownej siedziby powaznego maila.. Ja tak mialem z HP. Skargi w PL nic nie daja. Napisalem do USA do siedziby i dostalem nowego laptopa i wyzszy model. Czasem tam nie wiedza co sie w EU odwala. Szczegolnie w PL. W jednym sklepie gdzie wlaczaja niskie ceny sprzedawca powiedzial mi zebym omijal SONY szerokim lukiem, bo serwis ich to zart. :grin: 

profile.country.PL.title
Maciej952
Użytkownik

Hej, również o tym myślałem jednak jeszcze tego nie uczyniłem, rozumiem ze główna siedzibę masz na myśli Japonię ? Raz z ciekawości napisałem do Sony uk w związku z tym tematem i jak się okazuje im problem jest również znany jednak wprost napisali ze nie będąc z uk nie mogę nic zrobić l, generalnie dość ciężko tez znaleźć jakieś sensowne maile aby to trafiło w miejsce inne niż podstawowy support ( ludzie z 1 lini supportu wiadomo gdzie czasami maja takie wiadomości… ) 

druga sprawa ze widziałem iż dużo osób już to opisywało na wielu forach /fb nie tylko w Polsce i podejście jest stricte zależne od kraju, także ciekawe czy taka interwencja do Japonii przyniosłaby jakikolwiek rezultat w tej sprawie