Podziel się wrażeniami!
Komendy głosowe za pomocą pilota nie zawsze funkcjonują. Próba konfiguracji pilotem nie przynosi efektu, dopiero po wyjęciu baterii z pilota udaje się przywrócić tę funkcję (lecz nie zawsze).
Próba skonfigurowania komunikacji bluetooth (poprzez naciśnięcie przycisku VOL- i mikrofonu nie daje rezultatu, dopiero przywrócenie konfiguracji fabrycznej przynosi efekt.
Czasem po kilku godzinach nieużywania TV nie widzi sieci wifi , a jeśli wifi funkcjonuje prawidłowo nie można uruchomić platformy Youtube lub HBO GO (pomaga wyżej wspomniany restart).
Cześć @tomektk
Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? W razie czego podaję namiary:
https://bit.ly/2EOGAvy
lub
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Sugerowane przez support Sony rozwiązanie nie przyniosło efektu, tj. wymiana baterii i ponowne parowanie pilota z TV. Baterie w pilocie są nowe, a próba kilkunastokrotnego parowania przynosi losowo efekt, niestety do wyłączenia TV.
Dobrze, wyślę w takim razie zapytanie w Twojej sprawie do naszych kontaktów z Supportu, zobaczymy, co doradzą. Narazie proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Oto odpowiedź, jaka otrzymaliśmy od kolegów z Supportu:
-----
Do obsługi komend głosowych konieczne jest podłączenie z internetem, a klient informuje, że TV rozłącza się z wifi. Najczęściej problem z rozłączaniem się wifi spowodowany jest ustawieniami routera dotyczącymi kanału wifi. Proszę o ustawienia na stałe kanału wifi z przedziału 1-11, ponieważ telewizor rozpoznaje jedynie kanały z tego zakresu. Router zazwyczaj ma 13 kanałów do wyboru i w przypadku przełączenia się na kanał 12 lub 13 TV traci połączenie. Tak naprawdę nie pomaga reset telewizora, a ponowna zmiana kanału w routerze na obsługiwany, a reset jedynie zabiera wystarczająco dużo czasu, żeby taka automatyczna zmiana w routerze się dokonała. Jeśli klient nie jest w stanie samodzielnie zmienić ustawień routera to zalecam kontakt z dostawcą internetu, który będzie w stanie wprowadzić taką zmianę zdalnie (najczęściej nie jest wymagana wizyta w domu klienta, jednak zależy to od dostawcy internetu).
------
Pozdrawiam, Agnieszka_J