anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV Sony Bravia brak dźwięku

profile.country.PL.title
drx8888
Użytkownik

TV Sony Bravia brak dźwięku

hej, 

Potrzebuję pomocy. mój tv bardzo często traci dźwięk. Jedyne co go przywraca to ponowne uruchomienie. Nie wiem co sie dzieje. TV mamy zaledwie 4 lata, a już cos nie dobrego z nim sie dzieje.z obrazem rowniez co jakis czas wystepuje problem. Zawiesza się na jednym kanale. Przełączam na kolejne programy a obraz ciągle ten sam, zatrzymany na stopklatce. Może ktoś miał podobny problem . Co robić?????

14 ODPOW. 14
profile.country.PL.title
drx8888
Użytkownik

Póki co mam dźwięk i obraz nie zawiesza sie. U mnie wygladalo to tak: <ustawienia> oglądanie telewizji>kanały>ustawienia kanałów>ustawienia cyfrowe>konfiguracja aplikacji interaktywnej>

dalej jak napisala poprzedniczka

profile.country.PL.title
Maciej952
Użytkownik

Dzięki za szybką odpowiedz, niestety po znalezieniu tej funkcji wyglada na to jakby suwak był domyślnie wyłączony tzn ze to ustawienie nie było aktywne, a tym samym wszystkie inne ustawienia bez włączenia są zablokowane.

 

U mnie problem braku dźwięku występuje głównie ma netflix / player / hbomax czy u Ciebie również wyglądało to podobnie czy tylko w czasie oglądania normalnej tv z „kabla” / dekodera 

 

daj znać bo wydaje mi się to dość istotna kwestia 

profile.country.PL.title
drx8888
Użytkownik

Brak dźwięku pojawiał sie raczej na zwykłych programach z kablówki. Nie kojarze zeby zepsuło sie na tego typu portalach

profile.country.PL.title
RafalKL
Użytkownik

u mnie dźwięk znika na kanałach naziemnych, Netflix, HBO Max, Disney+. To co proponuje Pomocniczka nie jest rozwiązaniem problemu, również dobrze ja mogę dać radę, kupcie sobie soundbar bo przez soundbar dźwięk nie zanika, może support wziąłby się w końcu za poprawę ostatniej wersji oprogramowania bo zanikanie dźwięku to nie jest jedyny problem, te wszystkie wady powodują że nie możesz nawet odsprzedać takiego telewizora bo jak ktoś poczyta w sieci opinie i problemy na forach to takiego bubla nie kupi

profile.country.PL.title
Maciej952
Użytkownik

Otóż nie kolego soudbar nie zawsze rozwiązuje temat.  jak ma się więcej urządzeń podpiętych to również jest problem z dźwiękiem na soundbarach ten telewizor to jest jeden wielki cyrk, w serwisie nie potrafią albo nie chcą zweryfikować  wady związanej z dźwiękiem, u mnie kretyni próbują zwalić to ma podpięte po hdmi 2.1 ps5 ( które wspomnę ma boku w czasie wady jest zawsze wyłączone ) niestety osoby robiące weryfikacje nie biorą pod uwagę aspektu ze testowałem również tv bez podpiętych jakichkolwiek urządzeń i mimo to wada ciagle jest. Na pale serwis wymienił płytę główna ( oczywiście nic nie dało) i pomimo rozszerzonej gwarancji Sony się wypielo, Sony Center i CEO firmy również jest lekko ułomny biorąc pod uwagę ze w momencie zgłaszania wady wyszedł z założenia ze chce wyłudzić zwrot pieniędzy za telewizor ( prawo rekojmi ? )  niestety Polska przez Sony jest traktowana jako Bangladesz 3 świat, i z tego co widziałem Sony globalnie w naszym kraju ma wywalone na to co się dzieje z produktem po zakupie, a na pewno liczą na to ze konsument machnie ręka i temat zostawi. 
U mnie sytuacja jest o tyle śmieszna i kuriozalna ze Sony w mailach przyznało się wprost ze wada braku dźwięku i restartow jest im doskonale znana, a mimo to później probowali odkręcić sytuacje ze takiego zdarzenia nie było i tv jest w pełni sprawny.

 

sprawa zostanie zgłoszona do rzecznika praw konsumenta, uokik zarówno Sony jako gwaranta i miganie się od rozwiązywanie problemów jak i Sony Center który nie respektuje prawa rekojmianego, jak to nic nie da to cóż chętnie pójdę bawić się w sądzie… zastanawiam się czy tematu szeroko nie opisać gdzieś, ale z tego co widzę wiele osób tak robiło i zbyt dużo nie wskórali… 

 

takze nikomu nie polecam Sony pomimo wieloletni konsument ich produktów