anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV SONY KD-43XE 7096

profile.country.PL.title
EwikWan
Nowicjusz

TV SONY KD-43XE 7096

15.12.2017 r. kupilam telewizor, wychodzi na to ze jest 14 dni po gwarancji i sie wczoraj zepsol.Nie odbiera programow telewizyjnych wcale a ogladanie z internetu  sie zacinalo/ trzeba bylo przesuwac recznie troche dalej lecz pomagalo to tylko na kilka minut i ponownie sie zatrzymywal/ juz wczoraj a dzis juz nie wczytuje filmow choc wchodze np. na  swoje kontona   cda. ale filmu juz nie otwiera.Czy to znaczy ze telewizor mial chodzic tylko na gwaracji.Jestem zawiedziona, czy oplaca sie go naprawiac kosztowal 650 Euro. kupiony w niewczechPozdrawiam

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry,  @EwikWan

czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@EwikWan zgłosiłem zapytanie do supportu - oto odpowiedź:


W tej kwestii jedynie co możemy doradzić to przywrócić telewizor do ustawień fabrycznych, sprawdzić czy TV ma zainstalowana najnowszą aktualizacje z naszej strony i sprawdzić instalacje antenową.

Pozdrawiam