Podziel się wrażeniami!
Witam.
Dostałem od znajomego telewizor kdl-40wd655.
Sprawny w 99%,mianowicie była robiona aktualizacja przez port USB i cos poszło nie tak,TV nie chciał dokończyć procesu i tylko było można "cofnąć" na pilocie,w menu nie można zrobić aktualizacji bo pokazuje ze nie ma nowszego oprogramowania.
Ale do rzeczy.
Czasami jest tak ze włączam TV i tylko widzę podświetlenie matrycy bez obrazu i możliwości wyświetlania menu TV, jest tylko dźwięk ,stawiam na uszkodzenie płyty.
Pytanie czy kupując płytę o tym samym nr. (1-980-335-21) i wymianie będzie działał telewizor czy trzeba robić jakąś adaptacje?
Proszę o każdą sugestie.
Dziękuje
Sugerujemy skonsultować to z naszym wsparciem technicznym. Kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Witam,
@Kinio25 zgłosiłem Twoje zapytanie dotyczące częsci do supportu - oto odpowiedź:
Nie zalecamy wszelkiego rodzaju samodzielnych napraw oraz dodatkowo informacje o częściach zamiennych posiadają wyłącznie autoryzowane centra serwisowe. Ze swojej strony w tym przypadku mogę zalecić wyłącznie zgłoszenie sprawy do weryfikacji przez serwis:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam