Podziel się wrażeniami!
Witam,
od tygodnia może ciut więcej nie działa prawidłowo NETFLIX, każdy film buforuje się do końca (działa 2 sek) lub też kilka procent a następnie wyrzuca aplikację.
Wersja oprogramowania telewizora: PKG4.600EUA
Wykonane czynności:
- reset do ustawień fabrycznych
- odświeżenie kilkukrotne połączenia internetowego
- usunięcie plików cookies z www
- wyłączenie telewizora z zasilania na kilka godzin
Żadne z powyższych działań nie pomogło.
Wszelkie inne aplikacje działają prawidłowo typu YouTube itd.
Przeczytałem już kilka postów dotyczących telewizorów firmy SONY , fora polskie i zagraniczne i widzę, że ten problem nie jest nowy i nie dotyczy tylko mojego SMARTTV.
Czy będąc posiadaczem telewizora formy SONY naprawdę muszę dokupować dodatkowe urządzenie typu smartbox ?
Bardzo proszę o pomoc i rozwiązanie problemu z ta aplikacją.
Pozdrawiam
Dzień dobry @Agatka55
czy kontaktowałaś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://bit.ly/2t8AqP9
Pozdrawiam, ^Ag Agnieszka_J