anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Wielki problem z YouTube KDL-42W805A

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Wielki problem z YouTube KDL-42W805A

Witam.

 

Od kilku dni jest bardzo duży problem z aplikacją YouTube. Włącza się normalnie, ale większości filmów nie da się włączyć. Widnieje tylko napis -"wczytuję".... I koniec... Raz na długi czas coś się włączy, ale nie mam pojęcia dla czego akurat ten, a nie inny film. Po wyjątkowym sukcesie ładowanie filmu przebiega dość topornie, dźwięk trzeszczy, aż w końcu po kilku sekundach wydaje się ok, ale niekoniecznie dźwięk idzie równolegle z wizją ... Różnie to sie dzieje. Filmy widać są słabej jakosci. Na pewno nie idą w 1080p. Raczej maks 720p o ile nie niżej. Niestety opcja zmiany rozdzielczości jest niedostępna, aby zmienić lub sprawdzić. Ogólnie już od dłuższego czasu aplikacja pa spowolnienie straszne bo na reakcje na wciśnięcie klawisza trzeba "chwileczkę" poczekać, ale to co teraz się dzieje to już jest dramat.

 

Proszę o pomoc... 

Tagi (3)
12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

w pierwszej kolejności spróbuj wyczyścić pliki cookies w przeglądarce. Następnie, zresetuj TV do ustawień fabrycznych i zaktualizuj jego oprogramowanie.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam i bardzo dziękuję za szybką odpowiedź. 

Tak jak Pan napisał zrobiłem. Wyczyściłem przeglądarkę i youtube. Zresetowałem cały TV. 

Powoli aplikacja wraca do życia, ale:

-jakoś filmów dalej słaba i nie da się podglądnąć w jakiej rozdzielczości się wyświetla, obstawiam że maks 720p, obcje typu łapka w górę, czy w dół też niedostępna, widać ikonki, ale nie da się na nie wejść

- przesuwanie w przód i tył działa strasznie wolno i z zacięciami, ale jakoś działa

-no i ogólne działanie aplikacji dalej znacznie spowolnione, choć nieco szybciej.

 

Co daje może Pan poradzić?

 

Z góry dziękuję za informację. 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@kalamarzk skierowałem problem do supportu - oto odpowiedź:


Po stronie telewizor klient może przywrócić ustawienia fabryczne, bo możliwe, że TV ma już zapełnioną pamięć podręczną, ale z opisu podejrzewam bardziej problem z siecią niż z TV. Dlatego niech klient zresetuje router i niech skontaktuje się z dostawcą internetu w tej kwestii.

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam.

 

Trochę to trwało, ale internet został sprawdzony. Z uwagi na to, że router już nie dawał rady z nową prędkością internetu został zmieniony na ASUS RT AX56U. Prędkość na WiFi w pobliżu TV około 200mbit (speed test) . TV podłączony przed WiFi. Zresztą tak jak od samego początku. Aplikacja jak pisałem wcześniej po restarcie i wyczyszczeniu działa, ale nie za szybko. Ale działa...

Natomiast jakość filmów dalej słaba... Ewidentnie ograniczona. Nie da się przez TV zmienić rozdzielczości na wyższa. Nie dam rady wejść w menu gdzue są łapki, subskrypcję i jakość filmu. Poniżej zdjęcie

menu o które mi chodzi.

 

Dalej proszę o pomoc. 

 

Pozdrawiam 

Krzysztof 

IMG_20200517_101831.jpg

 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@kalamarzk przekazałem problem ponownie do supportu - oto odpowiedź:


Niech klient się upewni czy ma zainstalowana najnowszą aktualizacje z linku poniżej.

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-legacy-lcd-tv/kdl-42w805a/downloads/Z0000308

Niech także spróbuje podłączyć telewizor do innej sieci np. hotspot w smartfonie, aby wykluczyć ustawienia routera.


Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam.

 

Przepraszam za tak długi czas... Miałem sporo zajęć...

Oprogramowanie aktualne. TV od początku podpięty pod WiFi. Aktualizuje się sam. Co prawda Sony zapomniało o aktualizacjach bo ta jest sprzed kilku lat...

Po podpięciu pod inną sieć problem jest taki sam.

Dodatkowo sprawdziłem sytuację na innym TV Sony dokładnie KDL 32W705C oraz 40W705C. Na tych również problem się pojawia. Zastanawiałem się jeszcze, że problem może dotyczyć ustawień mojego konta na YT, ale tam jest całkowicie inne, świeże konto. Co prawda obraz wygląda lepiej (być może 1080p), ale nie jestem w stanie stwierdzić ponieważ opcja zmiany rozdzielczości, całe to menu jest niedostępne. Widoczne, ale nie da się tam "wejść".

 

Coś więcej możemy zdziałać?

 

Dziękuję za każdą pomoc...

 

Pozdrawiam

Krzysztof

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli problem występuje również na innych TV problem może być w routerze który ogranicza prędkość dla TV. Wejdź w przeglądarkę i sprawdź jak prędkość uzyskujesz na TV. Dodatkowo udostępnij internet do TV poprzez Hotspot ze smartfona.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam.

Ważna informacja. Inne telewizory są w całkiem innej lokalizacji. Nie to samo mieszkanie i całkiem inna sieć. Były podłączane pod hotspot i nic to nie zmieniło w obydwu przypadkach.

 

Pozdrawiam

 

profile.country.PL.title
kalamarzk
Poszukiwacz

Witam. 

 

Zapomniałem napisać , że aplikacja bardzo często się zawiesza i wyświetla komunikat, że wyświetlenie tej strony wymaga dużej ilości pamięci. Po czym po restarcie aplikacji ładuje się film i odtwarza. Oczywiście cały czas w niskiej jakości. A od nie długiego czasu jakoś wygląda czasami na 360p. Masakra...

 

Pozdrawiam 

Krzysztof