anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

współpraca TV KD55X9005A z dekoderem mediabox nc+

m.bobolewski
Poszukiwacz

współpraca TV KD55X9005A z dekoderem mediabox nc+

Miesiąc po zakupie mój TV KD55X9005A przestał współpracować z dekoderem mediabox nc+. Podłączenie dekodera kablem HBMI powoduje rozkodowanie dekodera i ciągłę "mielenie" , wyświetla się tablica nc+ z info, że urządzenie jest w trakcie aktualizacji. Od miesiąca jestem odsyłany od serwisu nc+ do serwisu SONY - dekoder jest sprawny, testowany był kilka razy, po podłączeniu kablem EURO wzystko działa, ale nie po to wydawałem 15 tys, by odbierać w jakości najniższej z możliwych. Widzę, że zostałem zostawiony sam z problemem i oba serwisy sobie odpuściły. SONY twierdzi, że to zmiana oprogramowania przez nc+, ta z kolei zarzeka się, że w ostatnim czassie nic w oprogramowaniu nie zmieniała. Zanim zacznę działać zgodnie z moźliwościami przewidzianymi prawem chciałbym się zorientować, czy ktoś ma taki problem.

12 ODPOW. 12
m.bobolewski
Poszukiwacz

Ostatnia informacja z SONY uzyskana w pi?tek: Problem le?y po stronie
dekoder?w nc+, w?a?ciwie problemy s? jedynie z mediaBOx. turboBox dzia?a
prawid?owo nawet po??czony kablem HDMI. Do czasu rozwi?zania problemu, co
mo?e nast?pi? nie wcze?niej ni? w okresie miesi?ca-dw?ch, nc+ ma wymienia?
dekodery na dzia?aj?ce. Tyle z relacji SONY. Jakikolwiek kontakt z nc+ nic
nie przynosi. Nikt nie s?ysza? o problemie, nikt nic nie wie na temat
wymiany. Ja zosta?em za?atwiony tak, ?e jak dzwoni? na infolini?, to
uzyskuj? informacj?, ?e z?o?y?em kiedy? tam reklamacj? i b?dzie ona
rozpatrzona. Pracownik salonu SONY, kt?ry pomaga mi w rozwi?zaniu problemu
us?ysza? na infolinii nc+, ?e brak jest dekoder?w w punktach wymiany. Jest
to nieprawda, bo by?em w kilku punktach i o?wiadczono mi, ?e je?li tylko nc+
wyrazi zgod?, to dekoder mo?e by? natychmiast wymieniony. P?ki co
pod??czy?em dekoder kablem EURO. Na rozwi?zanie czekam ju? ponad miesi?c.
R?ce opadaj?, ale c? sensownego mo?na pocz??, poza ostrze?eniem innych
przed takimi praktykami i rozwa?eniem zerwania umowy z nc+. Rozumiem, ?e
mog?y zaistnie? takie problemy. Dlaczego jednak nikt uczciwie si? do tego
nie przyzna. Wystarczy?oby poinformowa?, w jakim czasie problem mo?e by?
rozwi?zany ewentualnie wymieni? dekodery do czasu usuni?cia problemu a je?li
nc+ uwa?a, ?e problem le?y po stronie SONY to wyra?nie poinformowa? o tym.



---
Ta wiadomo?? e-mail jest wolna od wirus?w i z?o?liwego oprogramowania, poniewa? ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
http://www.avast.com
GmeruHD
Użytkownik

Zarówno nc+ jak i Cyfrowy Polsat szykują update softu dekoderów, które mają problemy. Należy się ich spodziewać w pierwszej połowie tego roku.

Maariusz
Poszukiwacz

Witam,

Czy ktos sprawdzil po ostatniej zmianie oprogramowania mediabox+ czy telewizor 55X9 wreszcie wspolpracuje z tym dekoderem?

Bedac z dala od domu nie moge tego sprawdzic, a dobrze byloby wiedziec.