Podziel się wrażeniami!
Witam.
Toczę niestety wojnę z serwisem i firmą Sony, ponieważ wymigują się od odpowiedzialności.
W 04.2019 zakupiłem telewizor KD-49F7005, już w sierpniu tego samego roku zaczął poważnie szwankować, zdiagnozowaną i wymieniono płytę główną. W tym roku w maju, miesiąc po gwarancji TV się wyłączył na dobre. Serwis stwierdził uszkodzoną matrycę nie chcąc mi naprawić, ponieważ nie ma nic związanego z poprzednią naprawą. Według prawa przy istotnej naprawie sprzętu gwarancja powinna biec od nowa, serwis i firma Sony uważają, że nie była to istotna naprawa. Piszę do nich o metoryczne uzasadnienie czym jest dla nich istotna naprawa, przecież płyta główna i matryca to dwie najważniejsze części telewizora.
Macie może jakieś rady lub sugestię? Opadam z sił i już nie wytrzymuje nerwowo..
Z góry dzięki i pozdrawiam
Witaj Pawłe, przykro mi z powodu doświadczanych przez Ciebie problemów. Powiadomiłam nasz dział Sony Support, damy znać jak tylko pojawi się odpowiedź.
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Wciąż dostaję te same odpowiedzi, że serwis wydał ostateczną decyzję. To firma Sony jest gwarantem, a nie serwis.
Serwis stwierdził tylko, że popsuł się ekran, a nie płyta główna jak poprzednio, ale to nie ma jakiegokolwiek znaczenia.
Wymiana płyty głównej jest istotną naprawą po której gwarancja biegnie od nowa na cały telewizor, a nie tylko płytę główną.
To jest śmiech na sali co się odwala, ponad miesiąc jestem bez telewizora, na infolinii same gamonie które powtarzają ciągle to samo, a na maila to samo odpisują, paranoja..
Witaj ponownie, Pawle,
Posłałam Twoją wiadomość do działu wsparcia i poproszono mnie o przekazanie Ci następującej informacji:
--------------------------------------------------------
Prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego:
Telefon: +48 22 30 60 694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.
Koledzy z działu założą zgłoszenie, które zostanie przekazane do działu reklamacji celem indywidualnego rozpatrzenia.
--------------------------------------------------
Powodzenia i daj nam znać jak poszło.
Pozdrawiam, Agnieszka_J