anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Wymigiwanie się serwisu od naprawy

profile.country.PL.title
Pa-wel_1995.
Nowicjusz

Wymigiwanie się serwisu od naprawy

Witam.

Toczę niestety wojnę z serwisem i firmą Sony, ponieważ wymigują się od odpowiedzialności.

 

W 04.2019 zakupiłem telewizor KD-49F7005, już w sierpniu tego samego roku zaczął poważnie szwankować, zdiagnozowaną i wymieniono płytę główną. W tym roku w maju, miesiąc po gwarancji TV się wyłączył na dobre. Serwis stwierdził uszkodzoną matrycę nie chcąc mi naprawić, ponieważ nie ma nic związanego z poprzednią naprawą. Według prawa przy istotnej naprawie sprzętu gwarancja powinna biec od nowa, serwis i firma Sony uważają, że nie była to istotna naprawa. Piszę do nich o metoryczne uzasadnienie czym jest dla nich istotna naprawa, przecież płyta główna i matryca to dwie najważniejsze części telewizora. 

 

Macie może jakieś rady lub sugestię? Opadam z sił i już nie wytrzymuje nerwowo..

 

Z góry dzięki i pozdrawiam :slight_smile:

 

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Pawłe, przykro mi z powodu doświadczanych przez Ciebie problemów. Powiadomiłam nasz dział Sony Support, damy znać jak tylko pojawi się odpowiedź.

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Pa-wel_1995.
Nowicjusz

Wciąż dostaję te same odpowiedzi, że serwis wydał ostateczną decyzję. To firma Sony jest gwarantem, a nie serwis. 

Serwis stwierdził tylko, że popsuł się ekran, a nie płyta główna jak poprzednio, ale to nie ma jakiegokolwiek znaczenia. 

Wymiana płyty głównej jest istotną naprawą po której gwarancja biegnie od nowa na cały telewizor, a nie tylko płytę główną.

 

To jest śmiech na sali co się odwala, ponad miesiąc jestem bez telewizora, na infolinii same gamonie które powtarzają ciągle to samo, a na maila to samo odpisują, paranoja..

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj ponownie, Pawle, 

Posłałam Twoją wiadomość do działu wsparcia i poproszono mnie o przekazanie Ci następującej informacji:

--------------------------------------------------------

Prosimy o kontakt z naszym działem wsparcia technicznego:

 

Telefon: +48 22 30 60 694

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

 

Koledzy z działu założą zgłoszenie, które zostanie przekazane do działu reklamacji celem indywidualnego rozpatrzenia.

--------------------------------------------------

 

Powodzenia i daj nam znać jak poszło.
Pozdrawiam, Agnieszka_J