Podziel się wrażeniami!
Od wielu lat jestem Klientem Sony. Niestety, spotyka mnie przykra i niezrozumiała sytuacja. Mój telewizor 65X8505C po raz kolejny wraca do serwisu z identycznej przyczyny - awaria płyty głównej, spowodowana błędem oprogramowania - tak brzmi informacja od przedstawiciela serwisu, który po raz kolejny zabiera mój sprzęt. Dowiaduję się również, że to popularna przypadłość tego modelu, ponieważ to właśnie oprogramowanie odpowiedzialne jest za zawieszanie telewizora tak, że niemożliwe jest jego ponowne uruchomienie. I że ta sytuacja będzie się powtarzać. Wynika z tego, że funkcjonalna naprawa tego modelu nie jest możliwa, a sama wymiana płyty głównej, to jedynie gra na czas firmy Sony, aż Klientowi skończy się gwarancja. Mój telewizor ma 5 letnią gwarancję, dzięki temu po raz kolejny mogłem go reklamować, ale skoro już wiem, że nie ma możliwości, by wyeliminować przyczynę tej jak i kolejnych identycznych awarii, oznacza to, że Sony nie jest w stanie naprawić tego modelu. A zgodnie z zapisami gwarancyjnymi, zobowiązany jest wymienić go na inny model, o parametrach co najmniej tej samej klasy lub wyższy. Albo zwrócić pieniądze, jeśli nie ma takiej możliwości. Zgłosiłem swoją sprawę i decyzję, że telewizora nie przyjmę do Sony (mailowo). A tymczasem przed chwilą serwis poinformował mnie, że mój telewizor z wymienioną po raz n-ty płytą główną do mnie jedzie. Nie przyjąłem TV i ponownie napisałem do Sony.
Postanowiłem też zadzwonić i dowiedzieć się, kiedy Sony zaproponuje mi rozwiązanie tego problemu i dowiedziałem się - cytuję: "Nie ma określonego terminu, w jakim dział reklamacji Panu odpowie". Poprosiłem o powtórzenie, bo nie chciało mi się wierzyć, ale usłyszałem to samo. Zgodnie z informacją od pracownika Państwa firmy, ja - Klient - mogę sobie czekać całe życie i się nie doczekać... Nie mówiąc już o tym, że mimo uprzedzenia, że nie przyjmę TV z tą samą wadą a jedynie wymienioną częścią zamienną, która nie gwarantuje sprawnego działania, a jedynie powoduje odroczenie identycznej, kolejnej awarii, serwis Sony znowu dokonuje tej naprawy...
Proszę o wymianę mojego modelu na inny, nowy (nie odświeżany, co łatwo sprawdzić, a zgodnie z polskim prawem - nie możecie działać na szkodę Klienta, nie mówiąc już o przyzwoitości), o parametrach porównywalnych lub lepszych albo o zwrot pieniędzy za telewizor. Kosztował mnie on w chwili zakupu ok 9 tyś złotych a niestety - przez te 4 lata mam z nim cały czas problem i cały czas ten sam. Czy to, jak i obecne postępowanie, jest godne tak zasłużonej firmy, jak Sony?
Dzień dobry @jk_seeker
Przykro mi słyszeć o Pana problemach z serwisem. Posłałam zapytanie w tej sprawie do naszego działu wsparcia, będę czekać na odpowiedź.
Tymczasem pozdrawiam i życzę udanego weekendu (przykro mi, że bez telewizora...)
Agnieszka_J
Dziękuję, będę wdzięczny za wsparcie w moim temacie. Również pozdrawiam serdecznie.
Przykra sprawa jeżeli Cię to pocieszy to nie jesteś sam, ja również mam problem z reklamacją.
Telewizor 3 razy w naprawie, wrócił ma uszkodzone zatrzaski straszne rezonuje, a żeby tego było mało mam 4 czarne punkty na matrycy. Złożyłem reklamację i 2 miesiące zbywania.
Nigdy Więcej SONY !!!
Pani @Agnieszka_J może zadziałasz w mojej sprawie ? IDENTYFIKATOR ZGŁOSZENIA 21023173 [case:21023173] [email:356578182]
następni naiwni - LUDZIE - NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ !!!!!!!!!!! ŻADEN SERWIS !!!!!!!!!!
oddajecie tv do sklepu z żądaniem - nowy model albo kasa - niech się sklep buja z sony.
szkoda waszej kasy i czasu