- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Wczoraj cz przed wczoraj pobrałem przez sieć najnowszą wersję oprogramowania TV.
A dziś nie idzie ogłądać zadnego programu - objawy podobne są do tak zwanych " lagów "
głos wyprzedza obraz ,co chwile tnie (laguje) dzwięk co chwile się wyłącza i tak jest na kazdym kanale ( efekt podobny do tego jak ktoś by co 2 sekundy włączał i wyłączał pauze )(obraz z kablówki ) jedyny program który można ogłądać bez zadnego zarzutu to TVN HD .
Wydaje mi się ze to po tej aktualizacji przed było wszystko ok
Ktoś ma podobnie ??
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem sam ustąpił następnego dnia .
Jak narazie wszystko jest ok .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie aktualizacja nie spowodowała żadnych problemów w działaniu TV.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Być może nie jest to spowodowane nowym update lecz czym innym.
Dodam jeszcze ze inny problem mam również przy oglądaniu Netflixa tu zaś co jakieś 5 - 7min znika dzwięk na 1-2sekundy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Na początek soft reset jak nie pomoże to przywrócenie do ustawień fabrycznych.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak przy okazji szukania rozwiązania mam pytanie do djrychu.
Co tak na prawdę uzyskuje się przez przywrócenie ustawień fabrycznych. Zrobiłem to kiedyś i jedyne co, to wyzerowały mi się ustawienia obrazu i sieciowe. Musiałem wszystko od nowa ustawiać. Czy dzieje się coś jeszcze, czego nie widać?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Zgodnie z:
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/140997
WAŻNE: Przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje usunięcie z telewizora wszystkich danych i ustawień (informacji o ustawieniach sieci Wi-Fi i przewodowej, danych logowania do konta Google i innych kont, aplikacji Google Play oraz innych zainstalowanych aplikacji itd.). Telewizor zostanie przywrócony do stanu z chwili zakupu.
http://sony-eur-eu-pl-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/72534/related/1
WAŻNE: Proces przywracania ustawień fabrycznych nie spowoduje usunięcia ustawień i pobranych aplikacji. Zostanie zresetowane jedynie oprogramowanie telewizora.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość