anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Youtube - okresowy błąd sieci, konieczność logowania

profile.country.en_GB.title
Tempak
Nowicjusz

Youtube - okresowy błąd sieci, konieczność logowania

Witam,

Mam okresowy problem z Sony Bravia Internet Video i serwisem Youtube. Wszystko działa pięknie, logowanie do serwisu działa, wyświetlanie moich ulubionych itd. Ale okresowo, mniej więcej raz na tydzień, może 2 tygodnie, Youtube nadal działa, ale wyświetlenie opcji dostępnych po zalogowaniu, takich jak moje ulubione kończy się komunikatem "błąd sieci". U samej góry oczywiście wygląda to jabym był zalogowany (jest napis Wyloguj i mój login Youtube). Reszta serwisu działa, tzn. najpopularniejsze filmy, najlepiej oceniane, ale jak chcę wejść na moje konto i oglądnąć moje filmy lub moje ulubione - "błąd sieci". Nie pomaga wyłączenie TV (nawet na długi czas). Za to zawsze pomaga wylogowanie się z Youtube i zalogowanie ponownie. Po zalogowaniu - jak ręką odjął, tyle że ponowne wpisywanie loginu i hasła z pilota telewizora nie jest najfajniejszą zabawą, zwłaszcza gdy problem pojawia się dość często. Sporadycznie, ale naprawdę sporadycznie problem naprawia się sam.

Stąd pytanie, czy ktoś ma podobne doświadczenia, co może być powodem i jak temu zaradzić raz a dobrze? Może to kwestia ustawień profilu na Youtube?

Z góry dzięki za pomoc.
Model telewizora: Sony KDL-32EX500

13 ODPOW. 13
profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

Witam.
Na moje oko wygląda to tak, jakby czasami telewizor nie pobierał do końca danych z serwisu ( nie logował się do końca) i stąd ten błąd. Czy da się temu zaradzić - ciężko mi powiedzieć. Powiedz w jaki sposób telewizor jest podłączony do internetu, oraz jakie łącze posiadasz.

profile.country.en_GB.title
Tempak
Nowicjusz

Sposób doprowadzenia internetu według mnie bez znaczenia, bo reszta funkcji serwisu Youtube oraz inne serwisy działają w tym samym momencie bez problemu. Ale gdyby ciekawiło, to kolejno: kabel od dostawcy internetu, potem Linksys WRTU54G-TM, potem już przy telewizorze VAP11G i w końcu kabel do telewizora (RJ45). Tym samym telewizor myśli, że ma połączenie kablowe.

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

A jaką posiadasz prędkość łącza? Przy mniejszych (powiedzmy poniżej 6mb/s) występują podobne do opisanych przez Ciebie problemy.
Serwis YT jest osobną rzeczą nie związaną bezpośrednio z Sony Bravia. Nieraz samo YT ma problemy z różnymi działami swojego serwisu co oczywiście przekłada się na jego działanie np w TV, telefonach itd.

Pozdrawiam Stubb
profile.country.en_GB.title
Tempak
Nowicjusz

Niestety tylko 2Mbit, ale na Youtube zupełnie wystarcza. A już zupełnie powinno wystarczyć do zalogowania się. Inne serwisy też bez problemu działają. Z tego co czytałem minimum to 1.5Mbita. Szkoda że nie ma czegoś takiego jak log systemowy TV, gdzie możnaby zobaczyć nieco więcej niż wieloznaczny komunikat błąd sieci.

profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

Prędkość 2 mb jest i duża i mała. Duża jeśli korzystamy z jednego urządzenia, ale gorzej już gdy dzielimy to na kilka, wtedy mogą być już pewne problemy ( przynajmniej takie jest moje zdanie).

profile.country.pl_PL.title
stubbs.
Użytkownik

Tempak napisał(a):

Tym samym telewizor myśli, że ma połączenie kablowe.



Technicznie tak, ale jeśli nie masz stabilnego łącza lub słaby sygnał może występować efekt który opisujesz lub jak pisał Mylagos - "Na moje oko wygląda to tak, jakby czasami telewizor nie pobierał do końca danych z serwisu ..."

Jeśli masz możliwość sprawdzenia na podpiętym kablu, to warto zrobić taki test.

Pozdrawiam Stubb
profile.country.en_GB.title
Tempak
Nowicjusz

Internet stabilny, dostarczany od providera skrętką (nie radio). Ze skrętki router WIFI, z którego do TV jest max 5 metrów, tyle że przez ścianę. O jakości połączenia mowy być nie może, dlatego ciekawi mnie czy inni też tak mają z YouTube, czy może faktycznie czasami TV ma problem z siecią. Bo trochę jest oszukiwany przez tego bridge'a WIFI.

profile.country.pl_PL.title
Mylagos
Użytkownik

Wi-Fi przez ścianę i odległość 5 metrów - to może być przyczyną, a szczególnie ta nieszczęsna ściana. Ściana to zawsze przeszkoda, więc może, a raczej, osłabia jakość sygnału Wi-Fi.

profile.country.en_GB.title
Tempak
Nowicjusz

No jasne że skraca zasięg WIFI, ale proszę Cię. 5 metrów i 1 ściana = doskonała siła i jakość sygnału. Więcej, doskonała jest również, nawet gdy jestem w pokoju, który dzieli od routera 3 ściany. WIFI to nie IRDA. Przeszkody mogą być. Skracają zasięg, ale go nie eliminują.