Podziel się wrażeniami!
Chyba nikt jeszcze nie zauważył, otóż pod tym linkiem (http://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-hn/prd-tvhc/youtube-app-announcement) Sony zamieściło taki komunikat z dnia 23 tycznia 2015r.:
Firma Google ogłosiła, że po 20 kwietnia 2015 r. nie będzie już zapewniać obsługi aplikacji YouTube na niektórych urządzeniach. Więcej informacji na temat ogłoszenia opublikowanego 22 stycznia 2015 r. można znaleźć na stronie http://www.youtube.com/devicesupport
Będzie to miało wpływ na działanie niektórych telewizorów oraz odtwarzaczy wideo i audio firmy Sony. W przypadku posiadania jednego z wymienionych poniżej modeli po 20 kwietnia 2015 r. korzystanie z serwisu YouTube na posiadanym urządzeniu nie będzie możliwe.
Ważna informacja na temat telewizorów, odtwarzaczy Blu-ray, amplitunerów i systemów kina domowego (BDV) wyprodukowanych w 2012 r.
Jak znam życie i podejście Sony to wyjdzie na to że ludzie będą zmuszeni kupić nowe tv zeby korzystać z yotube bo "stare" modele sprzed 2012 nie dadzą sie zaktualizować do nowej wersji. A może sie myle i Sony pozytywnie mnie zaskoczy i nie bede musiał sie pozbywać mojego "starego" EX720. Zobaczymy pożyjemy.
https://support.google.com/youtube/answer/6098135?p=yt_devicesupport&rd=1 |
Witam,
Trudno określić co jest przyczyną, może Youtube wprowadza takie zmiany w obsłudze, że starsze modele TV będą za słabe.
Pozdrawiam
Jedyna przyczyna to przejście na HTML5 - który z założenia jest mniej zasobożerny wiec dla "starych" tv sprzed 2012r to jeszcze lepiej - kwestia podejścia Sony czy oleje tych nieszczesników i powie że jedyne wyjście to kupno nowszych modeli czy jednak sie chłopaki postarają i udostępnią nową poprawkę akualizującą przeglądarkę do nowej wersji.
Witam,
Chyba tyczyć się to będzie wszystkich producentów. Trochę informacji poniżej:
Pozdrawiam
poprostu moj tv w aplikacji youtube nie wyswietla reklam to boli google dno
Już teraz mamy problem nawet z nowymi TV. Po aktualizacji 23.02.2015 YT zmieniło sposób parowania urządzeń. Poprzednio mogliśmy np. na iPad otworzyć filmik, kliknąć w ikonę TV i filmik leciał na naszym Sony. Teraz trzeba cofnąć się w czasie - wziąć pilota, wybrać aplikacje, uruchomić YT, na urządzeniu przenośnym wówczas wybieramy YT, wybieramy filmik i dopiero możemy wyświetlić film na YT.
Serwis Sony twierdzi, że nie ma problemu i wszystko jest ok :). Ja się pytam co zamierzają zrobić bo instrukcja urządzenia mówi co innego. Odpowiedź NIC.
Równie dobrze może zmienić się kod IR na pilocie i nie będę mógł podgłaszać, to otrzymam odpowiedź: ale można nacisnąć przycisk z tyłu telewizora :).
Jakaś żenada, cofamy się w czasie.
Może Ktoś z Sony się nad tym pochyli i poda informację jak mają zamiar przywrócić funkcjonalność?
Fajnie,że o tym piszesz. U mnie na tel z androidem też już nie działa. Ale bubel. To całe "sony" już mie tak denerwuje. Mam go dość. Z dnia na dzień przestaje działac cos innego.
@stojak123: Witamy w klubie. Ja też już nigdy nie kupię żadnego produktu sony . Obecne sony to nie to co kiedyś A support do bani na maksa. szkoda gadać... 😞
No i super. Telewizor kupiłem niespełna 3 lata temu i proszę... jedyna aplikacja, z której korzystam w TV ma przestać niedługo działać. Szkoda, że nie stało się to wcześniej (np przed upływem 2 lat), wtedy na bank złożyłbym reklamację o niezgodność towaru z umową. Sony może sobie mówić, że to nie ich sprawa, bo Google, bo coś tam, ale w rzeczywistości to jest ich wtopa i to na całego. Można przecież przygotować jakąś alternatywę i przygotować aplikację, która będzie korzystać z nowego APIv3. Zresztą modele z 2012 r to mają. Nie sądzę, aby w ciągu roku był taki duży skok technologiczny, że nie da się tego zrobić.
Do tej pory byłem całkiem zadowolony z zakupu. Teraz muszę powiedzieć, że pieniądze wydane na mój TV to najgorsza inwestycja jaką zrobiłem. I w dodatku wykupiłem dodatkową gwanrację na 5 lat, więc można powiedzieć, że mam TV na gwarancji a już staje się przestarzały...
A i jeszcze jedno: faktycznie support Sony jest do bani. Miałem tę nieprzyjemność. Generalnie: nawet nie przeczytali mojej wiadomości tylko przekleili odpowiedź z bazy wiedzy i tyle. Raczej już nie kupię nic co pochodzi od Sony.
To jest skandal który nie powinien zostać bez echa wsród użykowników TV Sony.
Ja różwnież jestem posiadaczem takiego TV (z 2012 roku), zdecydowałem się na zakup tego telewizora głównie dlatego że proponował aplikację You tube. za około 2 tygodnie zostanie ona wyłączna co spowodouje że dla mnie ten TV będzie niepełnowartościowym produktem. Czuje się szukany przez Sony, bo pozostawiono mnie jak i pozostałych klientów z półproduktami które w dzień zakupu były dla nas pełnowartościowe. A może zebrać sporządzić jakąś petycję do Zarządu Sony by zastanowili się nad swoim postępowaniem spowodowanym brakiem lojalności wobec klientów-ich chlebodawców.
Przemysław