anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Znowu brak aplikacji

stojak123
Użytkownik

Znowu brak aplikacji

O moich problemach pisałem tu  http://community.sony.pl/t5/telewizory/aplikacje/td-p/1875236. Dzisiaj od godz 15 znowu dzieją sie cuda. Wszystkie dodane do moich aplikacji działają bardzo dobrze. Brak znowy aplikacji w dziale WYBRANE oraz WSZYSTKIE APLIKACJE. Połączenie internetowe jest bardzo dobre. Oglądając filmik zobaczycie,że nie jest to problem z połączeniem internetowym. Odswieżanie zawartości internetowej nie pomaga. Sygestie od sony "proszę zresetować router" też nie mają uzasadnienia skoro wszystko inne działa. Wydaje mi się,że jest to problem z serwerami sony. Zamieszczam filmik jak to wygląda nagrany telefonem ale widać o co chodzi  www.youtube.com/watch?v=rE7A1gK72qM&feature=youtu.be

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Może na serwerach trwają prace aktualizacyjne.

 

Pozdrawiam