Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam problem jak w tytule, subwoofer przestaje grać, rozłącza się, jego ponowne uruchomienie jest możliwe tylko po odłączeniu zasilania na ok pół minuty
Secure link nie pomaga, problemy te same. W domu są dwa routery 2,4ghz i 5ghz
Problem od zakupu tj października '17
Proszę o pomoc
Polecamy zgłosić ten problem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Cześć!
Mam odpowiedź z Supportu Sony:
połączenie prawdopodobnie zakłócane jest przez silniejsze urządzenia bezprzewodowe - zakłócenia najprawdopodobniej powoduje router 2,4 GHz. Połączenie jest odzyskiwane po resecie, ponieważ następuje ponowne łączenie, które trwa do wystąpienia następnych zakłóceń. Jedyne co w takim przypadku możemy zalecić to odsunięcie routera (oraz innych urządzeń bezprzewodowych) od soundbara.
Daj znać, czy zalecenia przynoszą jakieś efekty.
Pozdrowienia!