Podziel się wrażeniami!
Witam.
Posiadam ten zestaw od niecałego tygodnia. Jest połączony kablem ultra speed HDMI z portem HDMI eARC w tv KD-55XH9005.
Problem to wyłączanie się całkiem dźwięku na pare sekund i ponownie włączanie, dodam, że nic się nie wyłącza ani się nie zmienia na listwie. Zdarza się też, że listwa czasami sama zaczyna grać płasko i na 3 głośniki w listwie działa tylko środkowy z którego dochodzi sam głos. Zdarza się to na różnych kanałach czy Netflix. Resetowałem i nic to nie daje.
Doradźcie co robić?
Witam,
jeżeli reset soundbara nie pomógł, sugeruję skontaktować się z autoryzowanym serwisem, gdzie przeprowadzą kompleksową analizę problemu i zaproponują rozwiązanie. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594
Pozdrawiam
Niestety mam ten sam problem z wyłączaniem się dźwięku w takcie oglądania filmów tylko z innym soundbarem Sony HT-G700. Problem nie rozwiązany
Mój problem
Kolejne problemy
https://community.sony.pl/t5/sprzet-audio/sony-ht-g700-kd-65xh9005-dzwiek/m-p/3721462#M5368
Jak widać nie jest to wina sprzętu a jego oprogramowania które głupieje.