anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

HT-ZF9 - problemy z samoistnym wyłączaniem dźwięku i płaskim dźwiękiem z listwy.

profile.country.PL.title
MarcinBiel
Poszukiwacz

HT-ZF9 - problemy z samoistnym wyłączaniem dźwięku i płaskim dźwiękiem z listwy.

Witam. 
Posiadam ten zestaw od niecałego tygodnia. Jest połączony kablem ultra speed HDMI z portem HDMI eARC w tv KD-55XH9005. 
Problem to wyłączanie się całkiem dźwięku na pare sekund i ponownie włączanie, dodam, że nic się nie wyłącza ani się nie zmienia na listwie. Zdarza się też, że listwa czasami sama zaczyna grać płasko i na 3 głośniki w listwie działa tylko środkowy z którego dochodzi sam głos. Zdarza się to na różnych kanałach czy Netflix. Resetowałem i nic to nie daje. 
Doradźcie co robić? 

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

jeżeli reset soundbara nie pomógł, sugeruję skontaktować się z autoryzowanym serwisem, gdzie przeprowadzą kompleksową analizę problemu i zaproponują rozwiązanie. Najbliższy serwis możesz znaleźć tu: https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Bartoszolsk
Użytkownik

Niestety mam ten sam problem z wyłączaniem się dźwięku w takcie oglądania filmów tylko z innym soundbarem Sony HT-G700. Problem nie rozwiązany

 

Mój problem

https://community.sony.pl/t5/kino-domowe-odtwarzacze-i-projektory/sony-55xh9096-sony-ht-g700-netflix...

 

Kolejne problemy

https://community.sony.pl/t5/sprzet-audio/sony-ht-g700-kd-65xh9005-dzwiek/m-p/3721462#M5368

 

Jak widać nie jest to wina sprzętu a jego oprogramowania które głupieje.