anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nie moge sie połączyć aplikacji z głośnikiem

ROZWIĄZANE
Yurii232
Poszukiwacz

Nie moge sie połączyć aplikacji z głośnikiem

Kupiłem dziś(03.11.2018) głośnik sony srs-xb10 i nie moge go połączyć do aplikacji Sony music center? Jak to naprawić?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Yurii232 głośnik SRS-XB10 nie jest kompatybilny z aplikacją Sony Music Center. Więcej poniżej:

http://vssupport.sony.net/en_ww/device.html

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Podajemy kontakt do wsparcia tehcnicznego: 

formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Yurii232 głośnik SRS-XB10 nie jest kompatybilny z aplikacją Sony Music Center. Więcej poniżej:

http://vssupport.sony.net/en_ww/device.html

 

Pozdrawiam