- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pałąk w słuchawkach WH
Model wh910n. Gwarancja odrzucona Bo niby to moja wina trochę śmieszne zważywszy ze problem występuje u setek innych osób i sam sprzedawca w sklepie poinformował mnie ze robicie sobie losowanie i jednemu naprawicie innemu nie. Trochę słabe podejście, zważywszy ze widać tu ewidentną wadę konstrukcji. Ale lepiej okradać ludzi na 300 zł. Papiery do UOKIKU przygotowane.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeszcze dodając nie spełniliście swojego prawnego obowiązku udowodnienia w jaki sposób niby powstałą ta wada z mojej winy, tylko odrzuciliście. Więc czekam na wyjaśnienie i udowodnienie że to moja wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem że nikt z Sony mi nie odpowie ale co się dziwić prawda w oczy kole.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
WItaj Hage1201, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A powie mi pani jaki jest sens w kontaktowaniu się z bandą oszustów? Wszystkich w tej sprawie zbywają i mówią że go wina użytkownika. I ja pewnie dostane tą samą odpowiedź bo do swojego błędu się nie przyznają. Więc niech zajmie się tym odpowiedni organ do tego stworzony.