anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z MDR-XB950BT z Windows 10

profile.country.PL.title
raziel8083
Poszukiwacz

Problem z MDR-XB950BT z Windows 10

Mam problem z w/w modelem sluchawek bezprzewodowych podlaczonych przez blutooth.

Po polaczeniu w ustawieniach (po wcisnieciu power i odczekaniu 7 sec wprowadzajac sluchawki w tryb parowania) sluchawki dzialaja moze kilka minut (czasami nawet w ogole nie dzialaja) I pomimo ze system mowi ze sluchawki sa nadal podlaczone, zanika dzwiek.

 

Ponowne polaczenie bez resetowania systemu jest niemozliwe, nawet po restartowaniu servisow bluetooth takich jak: BT Support Service, i Hands free Service, odinstalowaniu sterownikow... Urzadzenie ginie z wyboru urzadzen do odtwarzania dzwieku w pasku zadan, i nic nie da sie zrobic tylko zresetowac komputer.

 

Z tego co zauwazylem na internecie to nie jestem pierwszy z tym problemem i to nie tylko z tym modelem... jednak nigdzie nie znalazlem rozwiazania.

 

Wedlug Sony, sluchawki sa kompatybilne z Windows 10

Nie znalazlem sterownikow na Sony.com

 

Z Iphonem dziala bez zarzutow.

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Sony_Poland_Team
Community Team

Cześć,

 

Polecamy skonsulotwać się w tej sprawie z naszym serwisem:

poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

Dział Obsługi Klienta skontaktuje się by pomóc rozwiązać problem :slight_smile:

 

Pozdrawiamy,

Zespół Sony