anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

PROBLEM ZE SŁUCHAWKAMI NWWS 410

profile.country.PL.title
TOM-LATO.1947
Nowicjusz

PROBLEM ZE SŁUCHAWKAMI NWWS 410

Hej. czy wy też macie problem z wykrywaniem przez komputer słuchawek do bieganie SONY Z SERII 410?

zaktualizowałem sterowniki.brak mozlwiosci zainstalwoania music center bo program nie wykrywa WALKMAN który musi byc podłaczony w trakcie instalacji. sytaucja sie powtorzyła poniewaz jedne sluchawki z tej samej serii oddałem do reklamacji...wymienli na nowe.widze ze nie przypadek !!!! niestety okres gwarancji juz minał i wyglada ze moge wyrzucic sprzet do kosza...kupiłem te słuchawki poniewaz byłem bardzo zadowolony z dzwieku w serii W273 jednak tamte słuchawki po 3 latach tez wyladowaly w koszu dokladnie z tego samego powodu.co jest z tym sprzetem!?!?

 

ma ktos moze jaksi pomysl co zrobic aby laptop/komputer wykrywał sprzet??

 

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć! 

 

Zglosilem Twój problem do działu wsparcia technicznego. 

 

Czy od czasu zakupu zmieniałeś może system operacyjny?

profile.country.PL.title
TOM-LATO.1947
Nowicjusz

Ta sama sytuacja ma miejsce w przypadku dwóch systemów na dwóch różnych laptopach oczywiście :
 
Windows 10 oraz windows 8.1
 
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@TOM-LATO.1947 twój problem został zgłoszony do suuportu - oto ich dodatkowe pytania i sugestie:

Czy klient otrzymuje jakikolwiek komunikat o błędzie, czy po prostu nie ma reakcji na podłączenie urządzenia do komputera? Czy problemy rozpoczęły się po jakiejś aktualizacji lub zmianie systemu na komputerze?

Aktualnie nie posiadamy informacji, by był to globalny problem, więc prawdopodobnie będzie on związany z komputerem klienta, dlatego warto przeprowadzić test na innym komputerze/laptopie. Blokować połączenie może również zapora antywirusowa, w miarę możliwości również warto sprawdzić i to.

Pozdrawiam